Jak již naznačuje titulek, je firma SIMED ze Dvora Králové nad Labem připravená a schopná dodat svým zákazníkům různé typy svozových nástaveb pro sběr a svoz odpadů včetně jejich modifikací podle konkrétních potřeb uživatele.

Podívejme se na jednotlivé typy svozových nástaveb a jejich modifikace od společnosti SIMED podrobněji.

Lisovací nástavby LN

Nejrozšířenější způsob sběru a svozu odpadů, obsahu odpadkových košů nebo pytlů je bezesporu pomocí nástaveb s funkcí stlačování odpadu – typ LN. Tyto nástavby se dnes již vyrábějí v širokém rozsahu objemů, a to od 2,7 až do 6,5 m3 podle velikosti a nosnosti nosiče.

Typ LN 3500 BN (obr. 1) je vhodný například pro vozidlo DUSO Multimobil X, popřípadě pro jiné univerzální komunální nosiče. Nástavbu typu LN 5000 BN (obr. 2) jsme v letošním roce agregovali na podvozek IVECO Daily.

Lisovací nástavby jsou vybavené oboustrannými posuvnými dvířky pro výsyp obsahu košů a vhoz pytlů. Pro sběr odpadových nádob o objemech 110, 120 a 240 l je nástavba osazená hydraulickým bočním vyklápěcím zařízením. Jako alternativu k pevným je možné vyrobit tyto nástavby také pro hákový nosič kontejnerů jako výměnné (obr. 3).

Typ LNB pro BRKO

Speciální nástavby s typovým označením LNB (obr. 4) jsou určené pro sběr a svoz biologicky rozložitelných odpadů (BRKO). Vyrábějí se ve dvou objemových variantách 5 a 7 m3. Obě jsou osazené zadním univerzálním vyklápěčem pro nádoby 110, 120, 240 a 1100 l.

Sběrná vana je kompletně vyrobená z nerezové oceli, což zaručuje její dlouhou životnost při svozu chemicky agresivních bioodpadů.

Model KOS na tříděný odpad

Pro sběr a svoz tříděného odpadu, především skla, popřípadě plastu a papíru, jsou určené kontejnerové systémy s bočním nebo zadním univerzálním vyklápěčem s modelovým označením KOS (obr. 5). Tyto kontejnerové systémy se vyrábějí v objemech 9 a 12 m3 a jsou vhodné pro všechny typy jednoramenných natahovacích zařízení.

Pro zvýšení kapacity je možné osazení tohoto typu nástavby posuvnou zadní stěnou, která umožňuje posun vyklopeného materiálu z prostoru vyklápěče bez nutnosti nadzvedávání celého kontejneru.

Výhradním dovozcem zametacích strojů BUCHER do ČR a SR je firma HANES s. r. o. Nabídka zahrnuje široké portfolio zametacích vozů i nástaveb pro komerční podvozky. Podívejme se na tuto techniku zblízka. Průvodcem je Filip Hachle, jednatel společnosti HANES.

„Zametací stroje a nástavby Bucher představují prvotřídní kvalitu a vysoký výkon bez kompromisů, etalon mezi výrobci techniky tohoto typu. Nutno dodat, že všechny zametače této značky se kromě vysokého výkonu a snadné obsluhy navíc vyznačují i ohleduplností vůči životnímu prostředí. Jsou certifikované podle jednotného testu EUnited s nejvyšší účinností pro redukci zplodin PM 2,5 a PM 10,“ uvádí Filip Hachle.

Pět nových kompaktů

Nejmenším členem a současně novinkou v týmu samosběrných zametacích vozů je CityCat VS20 a V20 se zásobníkem o objemu 2 m3. Je nástupcem nejprodávanějšího kompaktu v kategorii zametačů CityCat 2020 s nástavbou o objemu 2 m3 a to nejen v Evropě, ale i u nás.

K dispozici je ve čtyřech (brzy v pěti) modelových a hmotnostních variantách od 3,5 do 4,8 t s motory Euro 6D anebo Stage V. Pátou variantou bude CityCat VX20 s možností výměny nástavby a využití při zimní údržbě. V nabídce přibyl i pohon všech kol 4 x 4.

Došlo samozřejmě i k náhradě v této kategorii nejprodávanějšího plně elektricky poháněného stroje BUCHER CityCat 2020ev – tři takové exempláře jezdí i v Pražských službách, informovali jsme o nich v čísle 07/2019 – novou generací strojů s označením VS20e a V20e. Ty se mohou pyšnit mnoha dílčími vylepšeními již tak téměř dokonalého elektrického zametacího kompaktního vozu.

Nejenom pro města

Zaměřme se víc na stroj vhodný pro údržbu městských, ale i rychlostních komunikací. Nese označení BUCHER CityCat 5006, vyrábí se ve dvou verzích s možností pojezdové rychlosti 50 nebo 80 km/h. Díky své šířce 1,8 metru nevadí provozu. Navíc může být využitý v agregaci s výměnnou nástavbou také při zimní údržbě.

„Zametač CityCat 5006 patří k největším v kategorii městských samojízdných kompaktů. Snadno se ovládá díky řiditelné přední i zadní nápravě. S hydrostatickým systémem pojezdu a dobře řešeným výhledem na pracovní agregáty pracuje s maximálním záběrem více než 3,5 metru. Objem zásobníku na smetky má úctyhodnou kapacitu 5,6 m3. Celková hmotnost vozu CityCat 5006 potom činí 10,5 tun. Stroj má výkonný kropicí systém s obsahem nádrže na čistou vodu 880 litrů. Může být vybavený také systémem recyklace vody prodlužujícím pracovní dobu zametání. Zákazníci, kteří chtějí vůz využít i na tlakové mytí komunikací, jistě ocení variantu, kdy zásobník na smetky je rozdělený a vybavený přídavnou nerezovou nádrží na 1120 litrů vody. Její celková zásoba pak činí 2000 litrů,“ vysvětluje Filip Hachle a zdůrazňuje:

„Právě voda, která pohlcuje prach, je alfou a omegou pro efektivní práci zametací techniky. Bucher disponuje ve všech kategoriích těchto strojů největšími zásobníky na vodu.“*

(Podrobnosti v Komunální technice 9/2021)

Přestože jde o jednoho z největších výrobců nákladních vozů na světě, na českém trhu, jako jednom z mála na světě, je značka ISUZU spíše méně známou. Zejména díky změně a posílení obchodního zastoupení začal v posledních třech letech narůstat počet prodaných vozů i v ČR.

Pomyslným odrazovým můstkem pro zvyšování prodejů těchto vozů byla kombinace pracovních plošin a podvozku ISUZU M21 Ground, který je jednoznačně nejvhodnějším řešením pod plošiny s celkovou hmotností do 3500 kg.

Komplexní služby výhodou

Firma Plošiny Rybáček s. r. o. prodala v roce 2019 zhruba 30 pracovních plošin na nosiči ISUZU M21. Jednalo se především o plošiny CELA, které jsou pro využití v komunálním sektoru v mnoha případech nejlepší, a dále SOCAGE.

Společnost Plošiny Rybáček je současně i autorizovaným prodejcem a servisem nákladních vozidel ISUZU v České republice. Rozhodnutí přidat k již zavedeným pracovním plošinám také automobilovou techniku padlo na základě předchozích dobrých zkušeností s ní. Dalším důvodem, proč firma Plošiny Rybáček začala nabízet i servis podvozků, byl požadavek zákazníka na komplexnost této služby pro nástavbu i nosič.

Vozidlo ISUZU M21, které se pod plošiny nejčastěji používá, nabízí větší kola a vyšší světlou výšku než konkurenční technika. Tento parametr je hlavně v městském provozu s častými přejezdy přes obrubníky, kořeny a podobné překážky zákazníky velmi požadovaný. V neposlední řadě má tento podvozek také velmi slušný průměr otáčení.

Dalšími vhodnými podvozky ISUZU pro plošiny jsou typy P65, P75 a Q95 o celkové hmotnosti od 6500 do 9500 kg. Také tyto produkty vynikají vyšší pevností a lepším průchodem terénem díky vyšší světlosti. Modely P65 a P75 se poměrně často využívají pro přestavby starších plošinových nástaveb MP13 a MP16 od Slováckých strojíren. Typ Q95 se spíše využívá jako nosič kontejnerů. Zde již byla zaznamenána celkem slušná zpětná vazba od zákazníků, kteří již tento komplet používají.

Nově s myčkou nádob

„Letošní novinkou je myčka na odpadové nádoby, kterou jsme představili ve spolupráci se společností Profi Truck Business, jež značku TECME zastupuje v České republice i na Slovensku. Agregovaná je s vozidlem ISUZU Q95,“ vysvětluje prodejce Ing. Miroslav Rybáček a pokračuje:

„V poslední době poptávka po těchto zařízeních roste. Myčka se skládá z modulárního systému z nerezové oceli, který je zvenku pokrytý hliníkovými pláty. Vyklápěč umožňuje zvedat všechny typy nádob – 60, 120, 240, 360, 1100, také s kruhovým víkem, až do objemu 1700 litrů. Uvnitř komory jsou mycí roboti z nerezové oceli. Uzavřená konstrukce zabraňuje stříkání oplachové vody do vnějšího prostředí. Podle našich zkušeností je TECME zárukou kvalitních materiálů, vyspělé technologie a snadné údržby. Ve spojení s vozem ISUZU jde o univerzální a obratné řešení do těch nejmenších uliček měst a obcí.“

Společnost Plošiny Rybáček nabízí kromě ve svém názvu uvedených pracovních plošin také ucelený sortiment nákladních vozidel ISUZU o celkové hmotnosti 3500 až 14000 kg včetně elektromobilů stejné značky.*

(Podrobnosti na www.plosiny-rybacek.cz a v Komunální technice 6/2020)

Český nakladač DAPPER se jako jediný na našem trhu stále vyrábí bez použití plastových krytů a komponentů. Díky ocelové konstrukci a stylovému designu nachází široké uplatnění ve špatně přístupných terénech, u technických služeb a dalších subjektů.

V posledních letech se zvýšila poptávka po nakladačích DAPPER ve firemních barvách uživatelů. Právě z důvodu neprobarvených plastových komponentů si může výrobce dovolit nabídnout širokou škálu barev, které neblednou a při mechanickém poškození jsou snadno opravitelné. Takto připravené stroje zvyšují serióznost provozovatele.

Bohatý výběr nástavců

Počáteční nedůvěra a obavy, zda DAPPER obstojí ve srovnání se zahraniční konkurencí, jsou již tytam. Bezproblémovost provozu dokázala mnohé uživatele přesvědčit, že i tento nakladač o hmotnosti 1,8 t zastane stejnou práci i ve srovnání s těžšími stroji.

Od roku 2013, kdy se začal nakladač DAPPER prodávat, nabyl výrobce mnoho zkušeností, na což ukazuje kromě jiného široká škála pracovního nářadí. Vývoj nástavců pokračuje ve spolupráci s předními českými výrobci komunální techniky.

Například výsledkem kooperace s firmou Laski jsou drážkovač, štěpkovač nebo pařezová fréza s otočným kloubem. Tuto výhodu ocení především obsluha, kdy se pařez odfrézuje bez nutnosti pohybu nakladače, který může stát na místě. Ovládání je řešeno joystickem. Veškeré nežádoucí rázy a vibrace pohltí rameno nakladače a stroj samotný.

Z dalšího příslušenství k technice DAPPER lze uvést například žací nástavce, zemní vrtáky, mixovací lopaty na beton a mnoho dalšího nářadí. Podrobnosti včetně fotografií najdete na www.merdaco.cz.

Letos výhodné ceny

Univerzální nosiče nářadí se v poslední době uplatňují stále častěji a leckde nahrazují jednoúčelové stroje. Hlavním důvodem je možnost celoročního využití se snadnou výměnou pracovního nářadí.

Vyvážení, nosnost a optimální hmotnost stroje zajišťuje lehký pohyb po travnatém podloží bez rizika jeho poškození, při různých přejezdech až po údržbu chodníků nebo cyklostezek. Při výběru terénu, v jakém bude nakladač převážně pracovat, hraje hlavní roli výběr dezénu pneumatiky.

Jako ideální kombinace, hlavně z důvodu šířky stroje pouhých 126 cm, se jeví sečení s čelní ramenovou sekačkou kolem cyklostezek. Snadná manipulace, výborná kontrola pracovního příslušenství a dobrá viditelnost zvyšují bezpečnost.

V letošním roce nastavili prodejci ve spolupráci s výrobcem výhodné cenové podmínky, aby bylo možné oslovovat široký okruh potenciálních uživatelů zvyšovat počet spokojených zákazníků. Tomu napomáhá i všestrannost využití nakladače DAPPER. Průzkum ukázal, že běžně pracuje u jednoho zákazníka s více než pěti různými nástavci, které se liší podle oboru. Nosiče se uplatní v zahradnických provozech, u arboristů, ve stavebnictví, zemědělství, komunálních službách a v mnoha dalších oborech.

Nízké provozní náklady

„Velkým benefitem při rozhodování o pořízení nového nakladače je snadná a rychlá dostupnost náhradních dílů. Krátké dodací lhůty jsou ukazatelem a zárukou dobré péče o zákazníka,“ argumentuje Erik Merenda, jednatel firmy MERDACO, s. r. o., která zajišťuje prodej a servis techniky DAPPER včetně příslušenství, a pokračuje:

„Na jednoduché ovládání nakladače si obsluha zvykne velmi rychle. Pojezd je řešený pouze s pomocí dvou pedálů pro jízdu vpřed a vzad. Automatické zastavení při jejich uvolnění prospívá bezpečnosti. Přehledný displej hlídající funkce mile překvapí kompaktností a srozumitelností. Velice malý poloměr otáčení je značnou výhodou proti smykovým nakladačům, a to převážně ve stísněných prostorech. Spotřeba pohonných hmot se pohybuje v rozmezí 2,5 až 5,5 litru na jednu hodinu v závislosti na vykonávané činnosti. Provozní náklady jsou tedy minimální.“*

(Podrobnosti v Komunální technice 6/2020)

Firma SIMED ze Dvora Králové nad Labem je připravena a schopna dodat svým zákazníkům pro sběr a svoz odpadů různé typy nástaveb a jejich modifikace podle konkrétních potřeb uživatele.

Nejrozšířenější způsob sběru a svozu odpadů, obsahu odpadkových košů či pytlů je bezesporu pomocí nástaveb s funkcí stlačování odpadu typ LN. Tyto nástavby se dnes již vyrábějí v širokém rozsahu velikostí, a to od 2,7 až do 6,5 m3 – podle velikosti a nosnosti nosiče. Lisovací nástavby jsou vybaveny oboustrannými posuvnými dvířky pro výsyp košů a vhoz pytlů. Pro sběr odpadových nádob o objemech 110, 120 a 240 l je nástavba osazena hydraulickým bočním vyklápěcím zařízením. Nově je k dispozici také jednoramenné hákové nosiče kontejnerů.

Speciální nástavby s typovým označením LNB jsou určené pro sběr a svoz biologicky rozložitelných odpadů. Vyrábějí se ve dvou objemových variantách 5 a 7 m3. Obě jsou osazeny zadním univerzálním vyklápěčem pro nádoby 110, 120, 240 a 1100 l. Sběrná vana je kompletně vyrobena z nerezové oceli, což zaručuje její dlouhou životnost při svozu chemicky agresivních bioodpadů.

Pro potřeby zákazníků, kteří mají zavedený svoz odpadů pomocí jednoramenných hákových nosičů kontejnerů, dodává SIMED vozidla DURSO MULTIMOBIL s hákovými nosiči od firmy HYVA o výkonu 2,5 t. Dále nabízí také možnost dodání hákových nosičů HYVA i na vozy FUSO Canter.

Pro sběr a svoz tříděného odpadu, především skla, popřípadě plastu a papíru jsou určeny kontejnerové systémy s typovým označením KOS. Pro sběr obsahu odpadových nádob o velikostech 110, 120, 240 a 1100 l je kontejner osazen bočním univerzálním hydraulickým vyklápěcím zařízením. Tyto kontejnerové systémy se vyrábějí v objemech 9 a 12 m3 a hodí se pro vozidla o celkové hmotnosti od 8 do 14 t, popřípadě pro traktorové přívěsy osazené různými typy jednoramenných hákových nosičů. Pro lepší odsun materiálu z místa výsypu, a to bez nutnosti sklopení celého kontejneru, je možné tuto nástavbu dovybavit posuvnou zadní stěnou.*

 

Testovací jízdy s vlastními vozy v kombinaci s nástavbami různých značek připravila v prostorech svého jihlavského střediska Scania. Zájemci mohli posoudit v provozu jízdní a pracovní vlastnosti souprav. Nechyběly teoretické informace od zástupců pořadatele a „nástavbářských“ společností.

Za opravdový unikát je možné označit vozidlo Scania P250 B4 x 2 v agregaci se zametací nástavbou BUCHER CityFant 6000 H určené pro Chebské technické služby CHETES. Ztělesňuje inovativní spojení automatizované převodovky Scania Opticruise s hydrostatickým pohonem nástavby. Novinkou na českém trhu je Scania L320 B 6 x 2 * 4 s nejnižší kabinou řady L určenou pro městský provoz. Tento vůz se představil s nástavbou s lineárním stlačováním RosRoca Olympus. Majitelem jsou Technické služby města Blatné. Obě nástavby dodala firma HANES. V demo agregaci se Scanií P370 byla k dispozici nástavba SYKO 5H z jičínských dílen firmy KOBIT. Rotopres M-U-T od společnosti K-tech v majetku Služeb města Jihlava se předvedl na „offroadovém“ podvozku Scania G410 6 x 6. Stejný dodavatel osadil pro AVE Benátky multifunkčním zařízením – jeřábem Palfinger s nástavbou s lineárním stlačováním SEMAT – vůz Scania G360 B6 x 2 * 4. Fornal ukázal hákový nosič kontejnerů na Scanii P450 B6 x 4 pro akciovou společnost SUEZ. Nabídka byla tedy velmi pestrá.*

(Podrobnosti v Komunální technice 12/2018)

Lehké nákladní vozy Fuso Canter se dobře uplatní v různých oblastech komunálních služeb. Ať se jedná o nosiče kontejnerů, pracovní plošiny, valníky, sklápěče, nástavby na svoz odpadu, údržbu vozovek, kropicí nebo zametací vozy, vždy najdete vhodný podvozek.

Fuso Canter do České republiky dováží, prodává a servisuje síť autorizovaných prodejců a servisů, společných se značkou Mercedes-Benz, protože ve značce Fuso má výrobce Daimler A.G. většinový podíl. Široká a stabilní prodejní a servisní síť je zárukou dobrých služeb a spokojenosti zákazníků.

V České republice se značka Fuso Canter stala skoro již synonymem pro komunální vozidla s nástavbami tuzemské firmy SIMED s. r. o. Jedna z hlavních oblastí využití podvozků Fuso Canter je v oblasti svozu komunálního odpadu. Nástavby SIMED dokážou zhutnit a převézt jak odpadky z košů měst a obcí, tak pevný odpad z domácností, ale poradí si i s bioodpadem. Na překážku není ani tekutý nebo do kontejnerů shromažďovaný odpad.*

(Podrobnosti v Komunální technice 12/2017)

 

 

 

 

 

Jak již název článku naznačuje, je firma SIMED ze Dvora Králové nad Labem připravena a schopna dodat svým zákazníkům pro sběr a svoz odpadů různé typy a modifikace nástaveb podle konkrétních potřeb uživatele.

Nejrozšířenější způsob sběru a svozu odpadů, obsahu odpadkových košů či pytlů je bezesporu pomocí nástaveb s funkcí stlačování odpadu typ LN. Tyto nástavby se dnes již vyrábí v širokém rozsahu velikostí a od 2,7 až do 6,5 m3 podle velikosti a nosnosti nosiče. Lisovací nástavby jsou vybaveny oboustrannými posuvnými dvířky pro výsyp košů a vhoz pytlů. Pro sběr odpadových nádob o objemech 110, 120 a 240 l jsou osazeny hydraulickým bočním vyklápěcím zařízením. Nově jsme tuto nástavbu vyrobili také v provedení pro hákový nosič kontejnerů.

Speciální nástavby s typovým označením LNB jsou určené pro sběr a svoz biologicky rozložitelných odpadů. Vyrábějí se ve dvou objemových variantách 5 a 7 m3. Obě jsou osazeny zadním univerzálním vyklápěčem pro nádoby 110, 120, 240 a 1100 l. Sběrná vana je kompletně vyrobena z nerezové oceli, což zaručuje její dlouhou životnost při svozu chemicky agresivních bioodpadů.

Pro potřeby zákazníků, kteří mají zavedený svoz odpadů pomocí jednoramenných hákových nosičů kontejnerů, dodává společnost SIMED vozidla Durso Multimobil s hákovým nosičem od firmy HYVA o výkonu 2,5 t. Dále je možné na tato vozidla s třístranným sklápěčem namontovat snímatelnou klec pro odvoz větví a listí. Vhodná je také pro použití s vysavačem listí.

Pro sběr a svoz tříděného odpadu, především skla, popřípadě plastu a papíru, jsou určeny kontejnerové systémy s bočním nebo zadním univerzálním vyklápěčem s typovým označením KOS. Vyrábějí se o objemech 9 a 12 m3 a hodí se pro všechny typy jednoramenných natahovacích zařízení. Novinkou letošního roku je osazení této nástavby posuvnou zadní stěnou, která umožňuje posun vyklopeného materiálu z prostoru vyklápěče bez nutnosti nadzvedávání celého kontejneru.

Jako novinka pro rok 2018 se v portfoliu firmy SIMED objeví lehké užitkové vozidlo německé výroby s plně elektrickým pohonem Streerscooter Work. Vyrábí se v krátké verzi s označením Work Pickup o celkové hmotnosti 2180 kg a v dlouhé verzi s označením Work L Pickup o celkové hmotnosti 2600 kg. Dodávat se bude ve variantách valník, třístranný sklápěč, podvozek určený k dostavbě a skříňové vozidlo o objemu 4 a 8 m3. Na tyto vozy lze čerpat dotační prostředky od 250 000 do 600 000 korun. Cena začíná na 872 000 Kč bez DPH.*

(Podrobnosti v Komunální technice 12/2017)

V rozdílných provozních a mnohdy i v extrémně náročných podmínkách spolehlivě slouží Fuso Canter, robustní a odolné užitkové vozidlo pokrývající spektrum celkové hmotnosti od 3,5 do 8,5 t. Varianta 7,5 t má největší užitečné zatížení ve své třídě: 5020 kg pro nástavbu a náklad.

Canter jako jediný vůz své kategorie nabízí přímo z výroby dvě různé šířky kabiny, C-Serie Comfort 1995 mm a S-Serie Standard 1695 mm. Obě varianty jsou vybaveny sedadlem řidiče (u komfortní kabiny odpruženým) a dvěma sedadly pro spolujezdce. Dvojkabina je k dispozici v 3,5t i 7,5t variantě i ve verzi 6C 18 4 x 4.

Široká škála variant

FUSO spolupracuje s nejlepšími převážně českými nástavbáři. Mezi nejčastější nástavby na vozidlech Canter patří nosiče kontejneru, ať už pro zájemce s řidičským průkazem skupiny B nebo C. Velmi často se využívají v kombinaci nejen s kontejnerovou vanou, ale i s některou z komunálních nástaveb, které pro Canter vyrábí převážně společnost SIMED s. r. o.

SIMED se specializuje na konstrukci a výrobu komunálních nástaveb především pro menší nosiče do celkové hmotnosti 7 t, jako jsou například Fuso Canter 3S13, 6S15, 7C15 a vozidlo 6C18 s pohonem 4 x 4. Pro tyto nosiče vyvinula firma celou škálu nástaveb pro možnost celoročního využití vozidel Fuso v komunálním provozu.

Pro zimní údržbu dodává SIMED sypače vozovek v objemech od 1 do 1,7 m3 , čelní sněhové radlice v šířkách od 1,7 do 2,1 m, pořípadě čelní válcové zametače. Pro letní údržbu komunikací lze na uvedená vozidla namontovat cisternové nástavby o objemu od 1500 až do 4000 l. V součinnosti s čelní mycí lištou, popřípadě válcovým zametačem, slouží k mytí a čistění vozovek či chodníků.

Ve speciální kategorii jsou nástavby pro sběr a odvoz všech typů odpadů. Zákazníky nejpoužívanější a nejoblíbenější je lisovací nástavba typ LN o objemech od 4,5 do 7,0 m3, která slouží k odvozu obsahu odpadkových košů a pytlů včetně odpadových nádob o objemu 110, 120 a 240 l. Dále SIMED dodává speciální celonerezovou nástavbu typ LN 5000 BIO a LN 7000 BIO na svoz biologicky rozložitelného odpadu. V posledních letech se stala velmi oblíbenou nástavba KOS 9 a KOS 12. Jedná se o klasický kontejner s jednoduchým natažením na vozidlo, který je vybaven univerzálním bočním vyklápěčem odpadových nádob o objemech 110, 120, 240 a 1100 l.

Spolupráce s firmou SIMED na vývoji a prodeji nástaveb na vozidla Fuso trvá již bezmála deset let a přinesla řadu užitečných nástaveb, které pomáhají zákazníkům v jejich činnostech po celý rok.*

(Podrobnosti v Komunální technice 10/2017)

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2022 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down