Podvozky jako společný jmenovatel

Testovací jízdy s vlastními vozy v kombinaci s nástavbami různých značek připravila v prostorech svého jihlavského střediska Scania. Zájemci mohli posoudit v provozu jízdní a pracovní vlastnosti souprav. Nechyběly teoretické informace od zástupců pořadatele a „nástavbářských“ společností.

Za opravdový unikát je možné označit vozidlo Scania P250 B4 x 2 v agregaci se zametací nástavbou BUCHER CityFant 6000 H určené pro Chebské technické služby CHETES. Ztělesňuje inovativní spojení automatizované převodovky Scania Opticruise s hydrostatickým pohonem nástavby. Novinkou na českém trhu je Scania L320 B 6 x 2 * 4 s nejnižší kabinou řady L určenou pro městský provoz. Tento vůz se představil s nástavbou s lineárním stlačováním RosRoca Olympus. Majitelem jsou Technické služby města Blatné. Obě nástavby dodala firma HANES. V demo agregaci se Scanií P370 byla k dispozici nástavba SYKO 5H z jičínských dílen firmy KOBIT. Rotopres M-U-T od společnosti K-tech v majetku Služeb města Jihlava se předvedl na „offroadovém“ podvozku Scania G410 6 x 6. Stejný dodavatel osadil pro AVE Benátky multifunkčním zařízením – jeřábem Palfinger s nástavbou s lineárním stlačováním SEMAT – vůz Scania G360 B6 x 2 * 4. Fornal ukázal hákový nosič kontejnerů na Scanii P450 B6 x 4 pro akciovou společnost SUEZ. Nabídka byla tedy velmi pestrá.*

(Podrobnosti v Komunální technice 12/2018)

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *