Proč vynakládat čas a prostředky na koordinaci služeb od více dodavatelů, když to lze udělat efektivněji? Poskytovatel textilních služeb Mewa nabízí svým zákazníkům kompletním servis.
Zahrnuje nejen průběžné dodávky provozních textilií, ale rovněž ekologickou péči a údržbu včetně individuálního poradenství. Mewa tak dodává pracovní a ochranné oděvy, opakovaně použitelné čisticí utěrky, rohože pro absorpci oleje a mycí stoly malým řemeslníkům až po velké průmyslové podniky.
Vedení společnosti tak má víc času věnovat se svým důležitým úkolům. Přímý prospěch z toho však mají i zaměstnanci. Odpadá individuální odpovědnost za péči o pracovní oděv, kontrolu zásob čisticích prostředků nebo údržbu čisticích stolů.
K tomu patří i převzetí odpovědnosti za ochranu životního prostředí. Administrativní práce a logistické problémy jsou tak minimalizovány. To znamená pro všechny zúčastněné citelnou úlevu.
Mewa kombinuje mezinárodní odborné znalosti s regionální přítomností, a to prostřednictvím 51 poboček po celé Evropě. Tento osobní servis doplňují digitální řešení, jako je zákaznický portál myMewa, který umožňuje nepřetržitou dostupnost produktů a služeb. Zákazníci si zde mohou kdykoli prohlížet a přizpůsobovat objednávky a zasílat požadavky kontaktním osobám.
Pro ty, kteří dávají přednost přímé komunikaci, je v pracovní dny k dispozici telefonické zákaznické poradenství. „Naše síla zde spočívá v kombinaci digitální dostupnosti a osobní komunikace. Tímto způsobem zaručujeme zákazníkům efektivitu a spolehlivost,“ vysvětluje Antonín Krejčí, jednatel společnosti Mewa v České republice.
Mewa se zaměřuje na inovace také u měření velikostí. Od roku 2024 k tomu používá speciální aplikace. Tato technologie podporovaná umělou inteligencí (AI) zajišťuje lepší přizpůsobení pracovních a ochranných oděvů a současně šetří čas. „Naším cílem je usnadnit zákazníkům každý krok. Proto využíváme umělou inteligenci všude tam, kde je to potřeba,“ uzavírá Antonín Krejčí.
Foto archiv/Mewa*