Ať už konvenční, nebo elektrické, FUSO Canter a eCanter jsou ideálním partnerem pro širokou škálu aplikací ve stavebním průmyslu a jsou vhodné pro výrobce nástaveb, ovladatelné a se srovnatelně vysokým užitečným zatížením. 85 % všech variant Canter dostupných v Evropě lze nyní objednat také jako plně elektrické modely eCanter.
Na veletrhu bauma 2025 (7. - 13.dubna v Mnichově) předvedla značka nákladních vozů Daimler FUSO všestrannost a rozmanitost možností nástaveb FUSO Canter ve stavebních aplikacích.
Další nové možnosti konfigurace dělají eCanter od letošního roku ještě atraktivnějším. V některých variantách je k dispozici nové uspořádání baterií, které umožňuje použití nástaveb jeřábů a zvedacích plošin. Kromě toho bude pro všechny modely FUSO Canter k dispozici tažné zařízení.
Od konce roku 2025 nabídne FUSO jako alternativní palivo pro Canter možnost tankování HVO (Hydrotreated Vegetable Oil).
Florian Schulz, vedoucí prodeje, marketingu a zákaznických služeb FUSO Europe: „Všestranné lehké nákladní vozidlo FUSO Canter je vhodné i pro stavební průmysl – ať už ve své dieselové nebo elektrické variantě. Naši zákazníci oceňují skutečnost, že i složité nástavby lze snadno realizovat a že mohou ve svém každodenním podnikání používat ovladatelné a robustní vozidlo. Letos přibudou nové varianty uspořádání šasi, které umožní montáž například plně elektrické montážní plošiny nebo hydraulické ruky.”
FUSO Europe představilo model eCanter 7C18e s celkovou hmotností 7,49 t s třístranným sklápěčem Meiller Trigenius, a také variantu s dieselovým motorem a celkovou hmotností 6 t Canter 6S15 s valníkovou nástavbou WEHA a jeřábem. Venku si návštěvníci mohli prohlédnout také FUSO Canter 9C18 s celkovou hmotností 8,55 t s nosičem kontejnerů Palfinger.*