Scania navazuje na úspěšnou edici Green Truck

Scania Česká republika přichází na letní měsíce s nabídkou vozidel inspirovaných vítězným modelem testu Green Truck 2024. Tato edice si již dříve získala výraznou oblibu mezi dopravci díky své nízké spotřebě, nadstandardní výbavě a příznivým celkovým provozním nákladům (TCO).

Nabídka pod označením Green Summer 2025 platí v červenci, srpnu a září 2025. Nově se vztahuje nejen na tahače s pohonem 4 x 2, ale nyní také na konfiguraci náprav 6 x 2 včetně podvozků vhodných pro nástavby. Kromě osvědčeného hnacího řetězce Scania Super a optimalizovaného nastavení pro co nejnižší spotřebu paliva je součástí nabídky rovněž výhodné řešení údržby a servisu, které přispívá ke snížení celkových nákladů na provoz vozidla.

„Naše zkušenosti ukazují, že zákazníci oceňují efektivní vozidla s precizně zvolenou výbavou. Aktuální nabídka Green Summer 2025 navazuje na to nejlepší, co Scania v oblasti spotřeby, údržby a snižování emisí nabízí a rozšiřuje možnosti i pro další oblasti nasazení,“ říká Marian Mráz, Sales Director Scania CER.

Kromě vozidel vycházejících z modelu Green Truck, zůstává v nabídce rovněž úspěšná edice Nr. 1, která připomíná, že značka Scania se v roce 2024 stala jedničkou na trhu z pohledu počtu registrovaných vozidel v kategorii nad 18 tun.

Scania dlouhodobě podporuje dopravce v přechodu k udržitelnějším řešením. Nabízené modely umožňují provoz na obnovitelná paliva (HVO) a splňují přísná emisní kritéria bez kompromisů v oblasti výkonu nebo spolehlivosti.

Foto archiv/Scania*

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2025 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down
Přehled ochrany osobních údajů

Tento web používá soubory cookie, abychom vám mohli poskytnout tu nejlepší možnou uživatelskou zkušenost. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání vás, když se vrátíte na naši webovou stránku, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webu jsou pro vás nejzajímavější a nejužitečnější.