Společnost Doosan Infracore uvedla před časem na trh pětici pásových rypadel v kategorii 20 tun. Patří mezi ně první 21tunová pásová rypadla Doosan – tři zcela nové modely DX210-7, nové 25tunové pásové rypadlo DX245NHD-7 určené pro vysoké zatížení a dále pásové rypadlo DX235LCR-7 o hmotnosti 25,3 tuny a se sníženým poloměrem, které nahradí předchozí model. Všechny stroje splňují požadavky emisní normy Stage V.
Nové modely DX210-7/DX210NLC-7/DX210LC-7 nabízejí výběr konfigurací s krátkými, dlouhými a úzkými nebo dlouhými a širokými pásy. Model DX210-7 s krátkými pásy je ideální pro použití na měkkém terénu s nižším tlakem na půdu, kde jsou vyžadovány širší desky pásů, a nabízí výhody při přepravě (desky pásů 700 mm nebo dokonce 800 mm, ale se šířkou menší než 3 m). Rypadlo DX210NLC-7 s úzkými pásy cílí na vybrané trhy, kde předpisy nebo preference zákazníků vyžadují konfiguraci s úzkými pásy. Stroj DX210LC-7 je ideální pro půjčovny, má podobnou konfiguraci s dlouhými pásy jako těžší model Doosan DX235LC.
Nové 25t pásové rypadlo DX245NHD-7 pro vysoké zatížení je navrženo pro nejnáročnější aplikace. Přestože se jedná o pravé 25t rypadlo, obsahuje model komponenty podvozku z 30t třídy. Řetězy, rolny, hnací kolo a samotný podvozek jsou naddimenzovány tak, aby se prodloužila životnost stroje i při těch nejnáročnějších pracích.
Model DX245NHD-7 obohacuje sortiment středně velkých pásových rypadel Doosan o novou vysoce odolnou variantu. Pokud jde o název stroje, „N“ znamená „Narrow Track“ (úzké pásy) a „HD“ znamená „Heavy Duty“ (vysoké zatížení), což dokládá jeho vhodnost pro nejnáročnější aplikace. Kromě toho „úzká“ konstrukce modelu DX245NHD-7 přináší další výhodu přepravní šířky pouhých 2,54 m.
Nové pásové rypadlo DX235LCR-7 se sníženým poloměrem nabízí vynikající výkopový výkon spolu s flexibilitou, pohodlím a nízkými provozními náklady v kompaktním provedení s minimálním poloměrem otáčení zadní části pouhých 1724 mm. Tento model uspokojuje zvýšenou poptávku po strojích se sníženým poloměrem pro práci v blízkosti budov a ve stísněných prostorech.
Trend směřující ke strojům se sníženým poloměrem je podporován úsporou prostoru, zejména na staveništích v centrech městech a v městských částech, a požadavkem ponechávat při výstavbě silnic a železnic sousední jízdní pruhy a koleje otevřené, zatímco se podél nich pracuje.
Tento web používá soubory cookie, abychom vám mohli poskytnout tu nejlepší možnou uživatelskou zkušenost. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání vás, když se vrátíte na naši webovou stránku, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webu jsou pro vás nejzajímavější a nejužitečnější.
Nezbytně nutné soubory cookies
Nezbytně nutný soubor cookie by měl být vždy povolen, abychom mohli uložit vaše preference nastavení souborů cookie.
Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.
Analytické soubory cookie
Tyto soubory cookie nám umožňují počítat návštěvy a provoz, abychom měli přehled o tom, které stránky jsou nejoblíbenější a jak se na našem webu návštěvníci pohybují. Veškeré informace, které tyto soubory cookie shromažďují, jsou agregované, a tedy anonymní.
Povolte prosím nejprve nezbytně nutné soubory cookies, abychom mohli uložit vaše preference!