Nový člen rozvětvené rodiny DEVELON: tunelovací rypadlo DX235RTF-7
DEVELON, dříve Doosan Construction Equipment, uvedl na trh tunelovací rypadlo DX235RTF-7, které je novým přírůstkem do řady strojů pro speciální použití.
Novinka vychází z osvědčeného pásového rypadla se sníženým poloměrem otáčení Develon DX235LCR-7 a za pohon slouží motor DL06V Stage V o výkonu 141 kW (189 k). Využívá úspěšnou kompaktní konstrukci a minimální poloměr výkyvu uvedeného modelu, ale klíčovou součástí je těžké tunelovací čelo, které přináší novou konstrukci ramene a výložníku se speciální kinematikou a funkcí naklápění.
Výkon, bezpečí, komfort
Jan Breburda, produktový manažer Develon Europe pro speciální aplikace, říká: „Nový stroj je navržený pro vysoký výkon v náročném podzemním prostředí. Bezpečnost a komfortní obsluhu doplňuje pokročilá hydraulika a robustní konstrukce, díky kterým model poskytuje optimální výkon a odolnost. Kompaktní konstrukce umožňuje snadnou ovladatelnost ve stísněných prostorách.“
Model DX235RTF-7 má celkovou provozní hmotnost 25 689 kg a nabízí maximální dosah 9260 mm. Kinematika tunelovacího čela je navržená tak, aby upřednostňovala vodorovný dosah a přesnost před svislým pohybem. Speciální kinematika je založená na funkci naklápění výložníku, která umožňuje naklápění pod úhlem 45°/45° ve dvou směrech.
Pro stísněné prostory
Konfigurace výložníku a ramene je speciálně navržena pro práci v úzkých prostorech, přičemž rozsahy pohybu jsou ve srovnání se standardním čelem modelu DX235LCR-7 mírně omezené. Model DX235RTF-7 je speciálně uzpůsobený pro práci ve stísněném prostředí bez použití výkyvného pohybu v úzkých prostorech. Díky tomu je schopný efektivně pracovat v úzkých tunelech s možností dosáhnout na čelo a stěny tunelu a současně si zachovat nízký profil pro pohyb v takto specifickém prostředí.
Pro práci ve stísněných prostorech je model DX235RTF-7 vybaven zařízením, které zajišťuje ochranu před padajícími úlomky nebo kontaktem ramene se stropem a stěnami tunelu. Díky tomu poskytuje systém FOG úrovně 2 v kombinaci s odolnějšími kryty a ochranou hydraulického potrubí.
Součástí ochrany jsou také kryty hydraulických hadic a pracovních světel ramene, jakož i uzavření válce lžíce a článků ve vyhrazeném ochranném prostoru a ukrytí válce ramene pod ramenem.
Snadná přeprava
Proti standardnímu modelu DX235LCR-7 má nové rypadlo DX235RTF-7 šest pracovních světel LED, čtyři vpředu a dvě vzadu, a také standardně kamery AVM. Mezi další funkce patří rotační potrubí PERO, centrální mazací místa a volitelně i radlice. Součástí vybavení jsou také protizávaží o hmotnosti 6,4 tuny a trojité pásové podvozky o šířce 600 mm.
Tunelovací práce často vyžadují přepravu stroje do míst s omezeným přístupem. Proto je stroj DX235RTF-7 navržený tak, aby se dal snadno zvednout a přemístit na pracoviště.*
Tento web používá soubory cookie, abychom vám mohli poskytnout tu nejlepší možnou uživatelskou zkušenost. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání vás, když se vrátíte na naši webovou stránku, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webu jsou pro vás nejzajímavější a nejužitečnější.
Nezbytně nutné soubory cookies
Nezbytně nutný soubor cookie by měl být vždy povolen, abychom mohli uložit vaše preference nastavení souborů cookie.
Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.
Analytické soubory cookie
Tyto soubory cookie nám umožňují počítat návštěvy a provoz, abychom měli přehled o tom, které stránky jsou nejoblíbenější a jak se na našem webu návštěvníci pohybují. Veškeré informace, které tyto soubory cookie shromažďují, jsou agregované, a tedy anonymní.
Povolte prosím nejprve nezbytně nutné soubory cookies, abychom mohli uložit vaše preference!