Develon oznámil, že v regionálním sídle společnosti v centru Prahy zahájil provoz svého nového servisního centra pro Evropu. Pražská pobočka je spolu s dalšími středisky po celém světě součástí celosvětové sítě Develon Uptime Center (DUC) se sídlem v jihokorejském Soulu.
Hlavním cílem DUC je maximalizovat provozuschopnost strojů a zajistit, aby zařízení zákazníků fungovala efektivně a účinně. Develon tak chce novým zvýšit produktivitu zákazníků a prodejců prostřednictvím komplexního využívání digitálních servisních technologií a rychlého řešení požadavků na vzdálenou podporu.
Globální sledování digitálních zařízení
DUC slouží jako centrální uzel pro sledování stavu a dostupnosti různých digitálních zařízení. Shromažďováním dat z různých zdrojů získává Develon komplexní a vizuální přehled o klíčových systémech a funkcích strojů. To umožňuje získat přehled o fungování systémů, identifikovat potenciální problémy a operativně na ně reagovat.
Centrum zákazníkům nabízí preventivní přístup, tedy aby z reaktivního režimu, kdy se problémy řeší až v okamžiku jejich vzniku, přešli na proaktivní strategii. Ta spočívá v předvídání potenciálních problémů a předcházení odstávkám strojů. Vše vychází z pilotního projektu centra pro monitorování strojů (MMC, Machine Monitoring Center) spuštěného v roce 2021.
Zavádění nových technologií a procesů
Uptime Center představuje pro Develon nepostradatelný nástroj umožňující komplexní a vizuální přehled o klíčových systémech a funkcích strojů. Do své činnosti totiž aktivně integruje nové technologie a procesy. Pokud chce dosáhnout vysoké míry provozuschopnosti strojů a zachovat ji, bez neustálých inovací se zkrátka neobejde.
Pravidelné sledování chybových kódů umožňuje Develonu přistupovat k preventivní údržbě a předcházet případným poruchám. Například údaje z analýzy oleje poskytují přehled o stavu maziv strojů a pomáhají identifikovat potenciální problémy a optimalizovat plány údržby.
Prostřednictvím této analýzy lze kontrolovat stav údržby zařízení a zajistit, aby probíhala pravidelně a podle plánu, čímž se předejde neočekávaným poruchám. Analýzy velkých objemů dat zahrnující sledování vibrací a měření zatížení jednotlivých součástí usnadňují odhalování namáhaných míst a potenciálních závad, a tím pádem i proaktivní zásahy.
Podpora předcházení poruch
Analýza historických údajů o poruchách zase pomáhá identifikovat zákonitosti a hlavní příčiny a poskytuje informace pro vytváření strategií, jak podobným problémům do budoucna předcházet.
Mezi hlavní služby poskytované DUC patří analýza chybových kódů, simulátor VR (virtuální reality), navádění v rozšířené realitě (AR, Augmented Reality), CAN BLACK BOX (technologie pro dálkovou diagnostiku pomocí připojení k datové sběrnici CAN) a další. Vše navíc usnadňují funkce vzdálených služeb prostřednictvím různých digitálních technologií.*
Tento web používá soubory cookie, abychom vám mohli poskytnout tu nejlepší možnou uživatelskou zkušenost. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání vás, když se vrátíte na naši webovou stránku, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webu jsou pro vás nejzajímavější a nejužitečnější.
Nezbytně nutné soubory cookies
Nezbytně nutný soubor cookie by měl být vždy povolen, abychom mohli uložit vaše preference nastavení souborů cookie.
Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.
Analytické soubory cookie
Tyto soubory cookie nám umožňují počítat návštěvy a provoz, abychom měli přehled o tom, které stránky jsou nejoblíbenější a jak se na našem webu návštěvníci pohybují. Veškeré informace, které tyto soubory cookie shromažďují, jsou agregované, a tedy anonymní.
Povolte prosím nejprve nezbytně nutné soubory cookies, abychom mohli uložit vaše preference!