18.03.2025 | 08:03
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Na veletrhu bauma 2025 tři varianty vozu Canter

Na letošní baumě (7. - 13. dubna v Mnichově) značka FUSO společnosti Daimler Truck opět předvádí všestrannost a výjimečně snadnou montáž užitkových nástaveb FUSO Canter ve stavebních aplikacích.

S elektrickým nebo konvenčním pohonem

Plně elektrický FUSO Next Generation eCanter 7C18e 7,49 t jako třístranný sklápěč Meiller Trigenius v mechově zeleném laku. Vystavený model ukazuje všechny nové komfortní a bezpečnostní prvky z aktualizace 2024. Vozidlo má užitečnou hmotnost 3,6 t. Nástavba bočního sklápěče Meiller Trigenius se vyznačuje pohodlným a bezpečným ovládáním boční stěny (Meiller Bordmatic). O bezpečný provoz na obou stranách se stará LED světlo. Zadní čelo a bočnice lze snadno ručně otevřít a zavřít i jednou osobou díky odlehčovacímu systému s pružinovým mechanismem. Všechny zámky bočnic a zadního čela mají standardizovanou koncepci ovládání. Třístranný sklápěč Meiller Trigenius nabízí extrémně flexibilní a praktické zajištění nákladu pomocí robustních vázacích ok na bočnicích (až 2 t tažné síly) a v podlaze (až 8 t tažné síly).

Vozidlo má mechanický vedlejší pohon ( mPTO ), který pohání hydrauliku sklápění.

Vystavený elektrický lehký nákladní vůz má S-baterii; nabití baterie poskytuje dojezd 70 km. S 7,49 t eCanter s S-baterií nabízí FUSO od letošního roku novou, doplňkovou modelovou konfiguraci. To znamená, že eCanter může nést výrazně větší užitečné zatížení pro použití ve stavebním průmyslu, což otevírá širší škálu aplikací pro zákazníky, kteří používají elektrická vozidla i na krátkých trasách v rámci staveniště. Stejně jako dříve je eCanter nové generace k dispozici se dvěma dalšími konfiguracemi baterií a v závislosti na konfiguraci má dojezd až 200 km na jedno nabití.

FUSO na venkovní ploše bauma

Na venkovní ploše areálu bauma 2025 představuje FUSO Canter 9C18 s hákovým nosičem kontejnerů Palfinger. 8,55tunový model z portfolia Canter nabízí vynikající vyvážení užitečného zatížení se svou nosností podvozku téměř 6 t a přípustnou celkovou hmotností soupravy až 12,05 t. Nosič Palfinger má automatické sekvenční řízení pro obzvláště snadné ovládání. Různé hydraulické funkce nástavby se provádějí automaticky a jedna po druhé.

Všechny podvozky FUSO, vystavené na veletrhu bauma, jsou vybaveny novými komfortními a bezpečnostními prvky (k dispozici od léta 2024). S touto modelovou aktualizací získala všechna vozidla se vznětovým motorem také komplexní nový interiér kabiny řidiče.*

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2025 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down