Čerstvé mléko z cisteren na podvozcích švédského výrobce
Známý výrobce jogurtů a mléčných produktů HOLLANDIA Karlovy Vary, s. r. o., který je součástí skupiny HOPI HOLDING a. s., převzal do své flotily první dvojici mlékárenských cisteren na podvozcích Scania (foto). Vozidla budou sloužit ke svozu čerstvého mléka z okolí mlékárny v Krásném Údolí.
„Logistické firmy ze skupiny HOPI HOLDING jsou naším tradičním partnerem. Dodali jsme jim kromě jiného již více než 1000 tahačů, které slouží k zásobování potravinami a dalším zbožím prakticky po celé střední Evropě. Jsme rádi, že se naše spolupráce rozšíří i na dalšího člena holdingu,“ uvedl oblastní manažer prodeje Scania Czech Republic Tomáš Mach.
„V Hollandii vyhledáváme vždy ty nejmodernější technologie a klademe maximální důraz na kvalitu surovin. Tento přístup si s sebou neseme od založení a promítá se do všeho, co děláme. Svoz mléka je důležitým krokem při výrobě jogurtu a ani zde není prostor pro žádné kompromisy. Proto mám radost, že můžeme nasadit zbrusu nové cisterny špičkové úrovně, které jsou navíc šetrné vůči životnímu prostředí,“ uvedl Jaroslav Semerák, marketingový manažer HOLLANDIA Karlovy Vary, s. r. o.
Scania firmě HOLLANDIA dodala dvojici třínápravových podvozků s komfortní prostornou denní kabinou řady G a 500k pohonným ústrojím Super. To je nositelem titulu Green Truck 2022, jež němečtí novináři z magazínů Trucker a VerkehrsRundschau udělují nejúspornějším hnacímu řetězci pro dálkovou nákladní dopravu v Evropě. Proti předchozím generacím pohonných ústrojí Scania nabízí Super 8% úsporu paliva a s tím spojené snížení emisí CO2.
Automobily jsou vybavené mlékárenskou cisternou podle specifikace společnosti HOLLANDIA. Uvezou v ní 15 500 litrů mléka. Nástavba je navíc vybavená automatickým vzorkovacím systémem a dokáže odesílat dodavatelská data on-line. Další cisternu mohou vozidla zapřáhnout jako přívěs.
„Ač je značka Scania tradičně spojena především s tahači pro dálkovou dopravu, jsme připraveni našim zákazníkům dodat základ i pro široké spektrum speciálních aplikací, jako mohou být právě nejrůznější typy cisteren. Vše navíc s širokou nabídkou pohonných ústrojí od konvenčních úsporných naftových motorů až po hybridní nebo čistě elektrická vozidla a vždy s kompletním balíčkem služeb včetně servisních kontraktů,“ poznamenal Tomáš Mach.*
Tento web používá soubory cookie, abychom vám mohli poskytnout tu nejlepší možnou uživatelskou zkušenost. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání vás, když se vrátíte na naši webovou stránku, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webu jsou pro vás nejzajímavější a nejužitečnější.
Nezbytně nutné soubory cookies
Nezbytně nutný soubor cookie by měl být vždy povolen, abychom mohli uložit vaše preference nastavení souborů cookie.
Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.
Analytické soubory cookie
Tyto soubory cookie nám umožňují počítat návštěvy a provoz, abychom měli přehled o tom, které stránky jsou nejoblíbenější a jak se na našem webu návštěvníci pohybují. Veškeré informace, které tyto soubory cookie shromažďují, jsou agregované, a tedy anonymní.
Povolte prosím nejprve nezbytně nutné soubory cookies, abychom mohli uložit vaše preference!