Čerstvé mléko z cisteren na podvozcích švédského výrobce

Známý výrobce jogurtů a mléčných produktů HOLLANDIA Karlovy Vary, s. r. o., který je součástí skupiny HOPI HOLDING a. s., převzal do své flotily první dvojici mlékárenských cisteren na podvozcích Scania (foto). Vozidla budou sloužit ke svozu čerstvého mléka z okolí mlékárny v Krásném Údolí.

„Logistické firmy ze skupiny HOPI HOLDING jsou naším tradičním partnerem. Dodali jsme jim kromě jiného již více než 1000 tahačů, které slouží k zásobování potravinami a dalším zbožím prakticky po celé střední Evropě. Jsme rádi, že se naše spolupráce rozšíří i na dalšího člena holdingu,“ uvedl oblastní manažer prodeje Scania Czech Republic Tomáš Mach.

„V Hollandii vyhledáváme vždy ty nejmodernější technologie a klademe maximální důraz na kvalitu surovin. Tento přístup si s sebou neseme od založení a promítá se do všeho, co děláme. Svoz mléka je důležitým krokem při výrobě jogurtu a ani zde není prostor pro žádné kompromisy. Proto mám radost, že můžeme nasadit zbrusu nové cisterny špičkové úrovně, které jsou navíc šetrné vůči životnímu prostředí,“ uvedl Jaroslav Semerák, marketingový manažer HOLLANDIA Karlovy Vary, s. r. o.

Scania firmě HOLLANDIA dodala dvojici třínápravových podvozků s komfortní prostornou denní kabinou řady G a 500k pohonným ústrojím Super. To je nositelem titulu Green Truck 2022, jež němečtí novináři z magazínů Trucker a VerkehrsRundschau udělují nejúspornějším hnacímu řetězci pro dálkovou nákladní dopravu v Evropě. Proti předchozím generacím pohonných ústrojí Scania nabízí Super 8% úsporu paliva a s tím spojené snížení emisí CO2.

Automobily jsou vybavené mlékárenskou cisternou podle specifikace společnosti HOLLANDIA. Uvezou v ní 15 500 litrů mléka. Nástavba je navíc vybavená automatickým vzorkovacím systémem a dokáže odesílat dodavatelská data on-line. Další cisternu mohou vozidla zapřáhnout jako přívěs.

„Ač je značka Scania tradičně spojena především s tahači pro dálkovou dopravu, jsme připraveni našim zákazníkům dodat základ i pro široké spektrum speciálních aplikací, jako mohou být právě nejrůznější typy cisteren. Vše navíc s širokou nabídkou pohonných ústrojí od konvenčních úsporných naftových motorů až po hybridní nebo čistě elektrická vozidla a vždy s kompletním balíčkem služeb včetně servisních kontraktů,“ poznamenal Tomáš Mach.*

Foto archiv/Scania

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2024 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down