Poskytovatel textilního servisu, společnost Mewa, představuje redesign. Vychází ze základních principů firmy, je moderní a nadčasový. Nový korporátní vzhled vytvořila mnichovská agentura Martin et Karczinski, která se zabývá strategií značek, jejich transformací a designem. Specializuje se na převádění identity do dimenzí působení obsahu, formy a jednání.
Skupina Mewa, třetí největší poskytovatel textilních služeb v Evropě, se v posledních letech výrazně mezinárodně rozvinula díky růstu trhu a počtu zákazníků. Jako průkopník v oblasti cirkulární ekonomiky a opětovného využití sdíleného průmyslového textilu jde podnik cestou většího zviditelnění pro lepší povědomí o značce.
Stoletá tradice
Společně s agenturou Martin et Karczinski vyvinula Mewa novou image, vycházející z hodnotově orientované, tradičně inovativní rodinné firmy. Všechny viditelné prvky značky, jako je logo, firemní písmo, barva nebo obrazové materiály, byly kompletně revidovány, sladěny s identitou hodnot, vizí a posláním společnosti.
„Svět, ve kterém žijeme, se navždy změnil. A my s ním. Nastal tedy okamžik, kdy nám bylo jasné, že se s naší strategií pro povědomí o značce musí dále rozvíjet i náš vzhled, abychom zajistili naši životaschopnost v budoucnosti,“ říká Michael Kümpfel, ředitel marketingu a prodeje společnosti Mewa. Skupina podniků se může ohlédnout za více než stoletou historií rodinné firmy. Součástí strategie značky je také opuštění pozice „skrytého šampióna“ a sebevědomá prezentace značky Mewa na veřejnosti.
Zvítězila květina
„Samozřejmě jsme hrdí na své kořeny. Za posledních sto let jsme byli úspěšní, protože se sami sebe neustále ptáme a myslíme dopředu. Co je nového, kde je potenciál, co trhy a zákazníci potřebují, jak bude vypadat pracovní svět zítřka? To chceme také vyprávět v příběhu naší značky,“ popisuje Michael Kümpfel.
Logo značky, květina, představuje čistotu, hygienu, životní prostředí a udržitelnost. Vyjadřuje vývoj, růst, evoluci a inovace. Za účelem rozvinutí tohoto potenciálu bylo logo přepracováno a formálně zredukováno na to nejpodstatnější. Nový květ vypadá ušlechtile, silně a stává se symbolem vědomého růstu. Nové písmo Mewa připomíná zkřížené nitě. Zarovnání písmen M a W odkazuje na steh a tkací nitě. Evokuje tak textilie, díky nimž společnost vyrostla a dodnes ji charakterizují.*
Tento web používá soubory cookie, abychom vám mohli poskytnout tu nejlepší možnou uživatelskou zkušenost. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání vás, když se vrátíte na naši webovou stránku, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webu jsou pro vás nejzajímavější a nejužitečnější.
Nezbytně nutné soubory cookies
Nezbytně nutný soubor cookie by měl být vždy povolen, abychom mohli uložit vaše preference nastavení souborů cookie.
Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.
Analytické soubory cookie
Tyto soubory cookie nám umožňují počítat návštěvy a provoz, abychom měli přehled o tom, které stránky jsou nejoblíbenější a jak se na našem webu návštěvníci pohybují. Veškeré informace, které tyto soubory cookie shromažďují, jsou agregované, a tedy anonymní.
Povolte prosím nejprve nezbytně nutné soubory cookies, abychom mohli uložit vaše preference!