jak je po léta dobrým zvykem, měsíc říjen se předváděcími akcemi, výstavami a veletrhy jen hemží.
Ať už jde o podniky celoevropského, celorepublikového, nebo regionálního významu. Vzhledem k omezeným časovým možnostem bývá někdy více než obtížné všechny navštívit a připravit z nich vypovídající zpravodajství.
Se stejným problémem a nedostatkem volných termínů se ovšem zdaleka nepotkáváme pouze my v redakci. Možná ještě více se odráží na účasti, či spíše neúčasti, kýženého hojného počtu potenciálních uživatelů, kvůli kterým výrobci a prodejci akce pořádají. Přidáme-li k tomu ne zrovna dobrou ekonomickou situaci, ve které se řada firem, ale i měst a obcí nachází, je s podivem, že se zájmem o předvádění techniky to ještě není zas až tak špatné a lidé si vždy byť ne vždy v odpovídajícím počtu, čas udělají a přijdou.
Otázkou ovšem zůstává o jak vážný zájem se ze strany případných kupců jedná. Udělat si základní obrázek o možnostech, jež trh nabízí, určitě nemůže být nikdy na škodu, ale ruku na srdce. O konečném rozhodnutí o nákupu zvláště té dražší techniky rozhoduje návštěva výstavy jen málokdy. Většinou po určitém zúžení výběru následuje řada praktických zkoušek „v domácím prostředí“. Pokud má dodavatel určitou šanci stroj prodat, neváhá a rád přijede prakticky kamkoliv. Někdy však bývá jasné, že je v tomto roztočeném konkurenčním kolotoči pouhou stafáží a taková role nebývá příjemná a především smysluplná.
Ostatně i při závěrečném výběru komunální techniky platí léty ověřené rčení: Dohodnout se mohou nakonec pouze ti, kteří jsou již předem dohodnuti. A je jedno, jestli jde o obchodní nebo jiný mezilidský vztah...