14.08.2014 | 10:08
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Úspěch přinesla profesionalita spojená s jednoduchostí

V chorvatském Kalinovaci nedaleko hranic s Maďarskem působí od roku 1990 firma RASCO. Vzhledem k zeměpisné poloze by zřejmě málokdo očekával, že její výrobní program je založen mimo jiné na výrobě adaptérů a nástaveb vhodných pro letní a zimní údržbu komunikací. Ale je tomu skutečně tak a značka RASCO se svými produkty slaví úspěchy nejen v Chorvatsku, ale i na světových trzích. Počátkem letošního léta jsme sídlo společnosti, jejíž výrobky nacházejí od roku 2007 stále větší uplatnění také v České republice, navštívili a seznámili se s jejím provozem a nabízeným sortimentem.

Momentálně pracuje ve dvou továrnách (druhá se nachází v Srbsku) 260 zaměstnanců a brány výrobních závodů opouští ročně okolo 2500 nových strojů. Export již dávno převažuje a tvoří zhruba 85% podíl z celkového obratu a produkty značky RASCO míří do více než 40 zemí. Nejčastěji se s nimi můžeme setkat v Německu, Rusku, Velké Británii, Skandinávii, ale trhy se postupně otevírají například v Číně, Jižní Korey, Austrálii nebo Kazachstánu. Ani na domácích trzích poptávka neklesá, navíc je zde vzhledem k objemu vyrobených strojů velký zájem o dodávky náhradních dílů. Firma se tak zařadila mezi přední evropské výrobce výbavy pro zimní i letní údržbu komunikací i jejich okolí a musela rozšířit své výrobní kapacity, ovšem i ty stávající již pomalu přestávají stačit a v Kalinovaci vážně uvažují o výstavbě další, v pořadí již šesté, výrobní haly.*

Více v časopisu Komunální technika 8/2014

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2025 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down
Přehled ochrany osobních údajů

Tento web používá soubory cookie, abychom vám mohli poskytnout tu nejlepší možnou uživatelskou zkušenost. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání vás, když se vrátíte na naši webovou stránku, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webu jsou pro vás nejzajímavější a nejužitečnější.