Straší vás EURO 6? Jednou přijde 7! Řešením může být Zebra EURO 5
Realitou dneška je, že ne všichni uživatelé komunální techniky jsou nadšení z nabídky některých vozidel po přechodu na motory s emisním limitem EURO 6 a mnohdy vyvolanou změnou zařazení takových strojů do kategorie N2.
Kromě dotačně podpořeného přechodu na čistou mobilitu lze stále využít nabídky nosiče výměnných nástaveb ZEBRA s motorem Caterpillar 2.8, který nabízí česká automobilka ZEBRA GROUP.
Že se Evropou žene legislativní tornádo, které zasáhne celou oblast automobilového průmyslu, je tvrdá skutečnost, podložená tím, že 23. února 2023 zveřejnila Evropská komise nastavení nových emisních cílů. Tyto se v konečném důsledku nevyhnou ani oblasti lehčích nákladních vozidel, tedy zasáhnou i kategorii N2.
Proč Caterpillar?
Se znalostí této informace vyvstává otázka, proč si ZEBRA vybrala právě motor Caterpillar? Položili jsme ji Ing. Petrovi Řihákovi, jednateli společnosti ZEBRA GROUP, jediného českého sériového výrobce nosiče výměnných nástaveb.
„Základním cílem rozhodnutí pro Caterpillar byla snaha zajistit uživatelům dlouhodobě co nejlepší poměr ceny a výkonu, a to nejen při pořízení vozidla, ale také při jeho provozu. Jsme přesvědčeni, že po dlouhou dobu vysoká kvalita motorů a jejich nadstandardně prověřené fungování vlastně udělaly z každého stroje, v němž je motor schválený v rámci sériové výroby, komoditu, jejíž dlouhodobá hodnota vysoce přesahuje konkurenční produkty. To platí i pro „komunální pracanty“, jimiž nosiče výměnných nástaveb ZEBRA jsou,“ řekl Petr Řihák a navázal:
Některé doplňkové vlastnosti vyšší evropské úrovně, jako je průběžné dálkové sledování stavu motoru a oleje, pak umožňují prodloužení servisních intervalů a preventivní dohled na kvalitu práce vozidel a jejich nástaveb. Díky tomuto výběru jsme na další roky ZEBRU udrželi v kategorii speciální stroj vybavený moderním motorem s emisním limitem EURO 5. Výměnou za snížení celkového výkonu je výhoda zvýšení krouticího momentu. Oboje naše zákazníky zajímá.“
Bez obav z budoucnosti
Když si uvědomíme, že ZEBRA má ABS, vzduchové odpružení a vylepšený jízdní a manipulační komfort, je zřejmé, že na trhu je dostupné dlouhodobé a užitečné řešení v oblasti komunální techniky. Je jistě dobře, že existuje tuzemská a cenově zajímavá nabídka nosiče výměnných nástaveb, s níž se budoucnosti bát nemusíte.
Co na to klienti? „Letošní zájem o vozidla ZEBRA směřuje k vyšší náročnosti na kombinaci nástaveb a rozšíření jejich „rodiny“. Zákazníci již berou jako samozřejmost, že ložnou plochu korby poskytuje ZEBRA největší na trhu,“ doplnil Petr Řihák a poznamenal závěrem: „Jsme rádi, že můžeme i pro dieselová vozidla ZEBRA nabídnout pomoc při sestavení vhodné kombinaci financování, splátek a nájmů. Samozřejmostí je, že zájemcům vozidlo předvedeme a pak nastavíme podmínky využívání a financování podle jejich skutečných potřeb. Stačí nám napsat nebo zavolat. ZEBRA si pak sama najde cestu ke každému zájemci.“
Tento web používá soubory cookie, abychom vám mohli poskytnout tu nejlepší možnou uživatelskou zkušenost. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání vás, když se vrátíte na naši webovou stránku, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webu jsou pro vás nejzajímavější a nejužitečnější.
Nezbytně nutné soubory cookies
Nezbytně nutný soubor cookie by měl být vždy povolen, abychom mohli uložit vaše preference nastavení souborů cookie.
Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.
Analytické soubory cookie
Tyto soubory cookie nám umožňují počítat návštěvy a provoz, abychom měli přehled o tom, které stránky jsou nejoblíbenější a jak se na našem webu návštěvníci pohybují. Veškeré informace, které tyto soubory cookie shromažďují, jsou agregované, a tedy anonymní.
Povolte prosím nejprve nezbytně nutné soubory cookies, abychom mohli uložit vaše preference!