Sériová výroba těžkých nákladních elektromobilů zahájená
Výroba těžkých elektrických nákladních vozidel Renault Trucks (RT) byla letos v listopadu spuštěna v továrně francouzského výrobce v Bourg-en-Bresse. Zde se montují nákladní vozidla značky více než 60 let a nyní přibyla sériová výroba RT T a C E-Tech.
Tato 44tunová vozidla určená pro regionální distribuci, resp. městskou výstavbu, jsou nejnovějším přírůstkem do 100% elektrické řady francouzského výrobce, která nyní pokrývá a dekarbonizuje prakticky všechny městské a regionální aplikace.
Adaptace výroby
Renault Trucks investoval do transformace a adaptace svého výrobního závodu, stejně jako do rozvoje kompetencí svých zaměstnanců, aby bylo možné vyrábět elektrická nákladní vozidla. Výrobce čerpal ze čtyřletých zkušeností s průmyslovou výrobou elektrických nákladních vozidel střední řady v závodě Blainville-sur-Orne a stejná pravidla a osvědčené postupy uplatňuje i v Bourg-en-Bresse.
Výroba RT T a C E-Tech probíhá na stejné montážní lince jako u dieselových ekvivalentů. Poté vozidla míří do továrny RT E-Tech, kde probíhají specifické technické operace: montáž elektrické pohonné jednotky, instalaci převodovky a akumulátorů. Elektrická vozidla se poté vracejí do sériové výroby, kde probíhají výkonnostní testy a zkoušky na trati, které zaručují jejich spolehlivost a kvalitu.
Dekarbonizace dopravních aktivit
RT T a C E-Tech pokrývají prakticky všechny aplikace městské výstavby a regionální distribuce. Ať už se jedná o přepravu zboží, stavebních materiálů nebo například průmyslového odpadu, lze je přizpůsobit jakémukoli nástavbě díky třem typům pomocného pohonu (PTO): elektrickému, elektromechanickému nebo na převodovce.
Elektrická vozidla s celkovou hmotností 44 tun lze objednat v konfiguraci tahač 4 x 2 a 6 x 2 s hlubokou kabinou a rozvorem 3900 mm nebo podvozek 4 x2 , 6 x 2 a 8 x 4 tridem s krátkou nebo hlubokou kabinou a s výběrem z jedenácti rozvorů od 3900 do 6700 mm. Vozidla mohou být vybavená dvěma nebo třemi elektromotory s kombinovaným výkonem až 490 kW (660 k).
Pro uspokojení potřeb zákazníků z hlediska dojezdu a činnosti lze uvedené modely osadit čtyřmi až šesti lithium-iontovými akumulátory s výkonem 390 až 540 kWh, které je možné plně dobít střídavým proudem do 43 kW nebo stejnosměrným do 250 kW. Tato vozidla budou poskytovat dojezd až 300 km na jedno nabití. Akumulátory a moduly, dodávané společností Samsung SDI, se montují v belgickém Gentu v závodě skupiny Volvo, jejíž součástí je i značka Renault Trucks.
Tento web používá soubory cookie, abychom vám mohli poskytnout tu nejlepší možnou uživatelskou zkušenost. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání vás, když se vrátíte na naši webovou stránku, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webu jsou pro vás nejzajímavější a nejužitečnější.
Nezbytně nutné soubory cookies
Nezbytně nutný soubor cookie by měl být vždy povolen, abychom mohli uložit vaše preference nastavení souborů cookie.
Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.
Analytické soubory cookie
Tyto soubory cookie nám umožňují počítat návštěvy a provoz, abychom měli přehled o tom, které stránky jsou nejoblíbenější a jak se na našem webu návštěvníci pohybují. Veškeré informace, které tyto soubory cookie shromažďují, jsou agregované, a tedy anonymní.
Povolte prosím nejprve nezbytně nutné soubory cookies, abychom mohli uložit vaše preference!