V půli května se konaly dny otevřených dveří společnosti Bonas Milevsko. Pořadatelům vyšlo vstříc i počasí, a tak si vystavovanou techniku přišly prohlédnout a v řadě případů i koupit desítky návštěvníků z řad laické i odborné veřejnosti.
Při této příležitosti jsme hovořili s ředitelem Bonasu Ing. Radko Našincem.
Kdy jste začali se dny otevřených dveří a jak hodnotíte průběh letošního ročníku?
Akci každoročně pořádáme od roku 2005, kdy jsme slavnostně otevírali tuto provozovnu. Původně se jednalo spíše o společenskou událost, která se vyprofilovala do akcí, kdy veřejnosti předvádíme novinky. Máme příležitost zákazníkům stroje nejen ukázat, ale umožnit jim i praktické vyzkoušení všech modelů. Přišlo mnoho stálých partnerů i nových zájemců o naši techniku a dá se říci, že s nabídkou i cenami byli spokojeni. Doufáme tedy, že pozitivní vývoj od začátku letošní sezony bude i nadále pokračovat.
Jaké novinky jste letos připravili?
V letošním roce to jsou jednoosé traktory Kersten s širokou paletou příslušenství od renomovaného výrobce z Německa. Hodí se pro údržbu zeleně na extenzivních nebo extrémně svažitých plochách. S dalším příslušenstvím se uplatní jako skvělí pomocníci pro zimní i letní údržbu prostranství a komunikací. Rozhodující pro celosvětový úspěch této značky je promyšlená konstrukce, kvalita, funkčnost a maximální spolehlivost, což koresponduje i s požadavky našich odběratelů.
Pořádání firemních akcí je stále rozšířenější. Můžete je srovnat s veletrhy a dalšími velkými přehlídkami techniky?
Každá z akcí je specifická a má svá pro i proti. Účastníme se například Techagra, Země živitelky a dalších veletrhů. V sortimentu máme stovky modelů a jen naše hlavní značka – Kubota pro nás reprezentuje více než 80 typů. K tomu přistupuje široká paleta příslušenství. Vystavovat celý sortiment by při dnešních cenách veletrhů bylo neúnosně nákladné. Na druhé straně bylo příjemné před tolika odbornými návštěvníky, jako na letošním Techagru, předávat tisící traktor Kubota, prodaný v České republice.
Na veletrzích nelze zajistit praktické testování jako při velkých předváděcích akcích. Tam ale zase nebývá dost času v klidu se věnovat všem zájemcům. Ti sice uvidí v provozu stovky modelů všech značek, ale i pro zkušené profesionály je obtížné vše vstřebat. Sem k nám do Milevska tedy přijdou skutečně vážní zájemci a my se jim můžeme nejen plně věnovat, ale ještě za odměnu nabídnout dobré občerstvení.
Popisek:
V Milevsku nemohla chybět kolekce japonských mulčovacích traktorů Canycom včetně modelu Masao s novým designem a vylepšenými pracovními funkcemi, třetí zleva