U výrobce malotraktorů, kompaktních traktorů a komunálních nosičů Antonio Carraro se v poslední době čím dál více setkáváme s novinkami a rozšiřováním modelových řad o nové malotraktory a komunální nosiče.
Tento významný výrobce myslel rovněž na své zákazníky z oblasti komunálních služeb, a tak po mnohaleté spokojenosti uživatelů nosiče Antonio Carraro – modelu TTR 4400 HST, je tu zcela nový typ s označením TTR 4400 HST II. Tento následník poskočil doslova mílovými kroky kupředu a stal se z něj nekompromisní bojovník pro práci v komunálním prostředí. První oficiální předvedení tohoto stroje v České republice proběhlo na nedávném veletrhu Techagro 2012 na brněnském výstavišti.
Inovace i osvědčené prvky
Jedná se o novinku, která je v mnoha ohledech samozřejmě dále než předchozí model, avšak od svého předchůdce si nové „Tétéerko“ vzalo to nejlepší, čím byl tolik oblíben, tedy všestrannost, jednoduchost a spolehlivost.
Vždyť předchůdce TTR 4400 HST pomáhá v komunálních službách nejen u nás, ale doslova po celém světě, jelikož Antonio Carraro je globálním a nejen evropským výrobcem. Nový model TTR 4400 HST II bude zcela jistě silným konkurentem na trhu komunálních nosičů a stejně jako předešlý typ bude spolehlivým profesionálem při různých komunálních činnostech.
Nejenom jiný design
U modelu TTR 4400 HST II došlo k razantní změně designu oproti předchůdci, a to s cílem přiblížit se designovému stylu ostatních modelových řad za účelem sjednocení tváře výrobků Antonio Carraro. Hlavní vylepšení jsou však cílena na uživatele, respektive obsluhu a na efektivnost práce. Došlo k velkému zvětšení prostoru pro obsluhu a zlepšení komfortu i ergonomie ovládacích prvků, avšak při zachování vnějších rozměrů.
Zmíněné pracoviště řidiče doznalo velká vylepšení. Řidič má k dispozici nejen oblíbené otočné pracoviště RGS™ pro práci oběma směry s mechanicky odpruženou sedačkou, ale díky zvětšenému prostoru je možné zvolit i sedačku s pneumatickým odpružením značky Grammer. Pro ovládání hydraulických pracovních okruhů je k dispozici na přání také elektronický joystick.
Změn doznalo také ovládání pojezdu a celkově se zvětšila kabina, ze které je i vylepšený výhled. Pověstnou třešničkou na dortu je pak možnost zvolení elektronicky ovládané klimatizace kabiny.
Nízká spotřeba, emise a hlučnost
Také u modelu TTR 4400 HST II je použita technologie aktivního rámu „ACTIO“™ pro zabezpečení maximální trakce všech kol s pohonem 4 x 4, který je zajišťován pomocí hydrostatické převodovky. Flexibilita využití tohoto modelu byla ještě více rozšířena, a proto je stále možné s typem TTR 4400 HST II počítat na celoroční využití, a to nejen v komunální oblasti, ale i při údržbě průmyslových a sportovních areálů, zahradnických a dalších provozech. Dieselový motor o výkonu 38 k doznal velké změny ve smyslu snížení spotřeby paliva, emisí a hlučnosti.
Nový model nosiče TTR 4400 HST II je ideální volbou pro potřeby nasazení v celoroční údržbě parků, chodníků, komunikací, průmyslových a sportovních areálů a pro mnohé další využití.