IVECO ON je nový název, který zastřešuje nabídku služeb a dopravních řešení k optimalizaci produktivity a celkových nákladů na vlastnictví (TCO) pro zákazníky firmy. Současně přispívá ke zvýšení bezpečnosti a celkového pohodlí pro řidiče.
Název IVECO ON (IVECO v chodu) byl vytvořený, aby zákazníci snadno rozpoznali řešení šitá na míru jejich podnikání v neustále se rozšiřující nabídce služeb značky.
Stálý kontakt s klienty
IVECO tak rozšiřuje nabídku služeb a dopravních řešení pro zákazníky s cílem pomoci jim efektivně řídit a spravovat vozové parky i celou podnikatelskou činnost, a tím zvýšit konkurenceschopnost, ziskovost a udržitelnost. Název vznikl s cílem usnadnit orientaci v rozsáhlé nabídce služeb IVECO, aby zákazníci mohli snadno nalézt řešení, která odpovídají jejich konkrétním požadavkům.
Díky IVECO ON jsou zákazníci neustále v kontaktu s odborníky společnosti, kteří jim tak mohou poskytovat relevantní odpovědi a pomoci udržet vozidla co nejdéle v provozu, a tím také zajistit nepřetržitý chod jejich podnikání. Název vyjadřuje, jak je firma svým zákazníkům kdykoli k dispozici, tedy vždy připravená řešit jejich potřeby.
„IVECO ON otevírá svět služeb navržených a určených právě pro naše zákazníky,“ prohlásil Thomas Hilse, prezident značky IVECO a pokračoval: „Vytváří ekosystém integrovaných řešení, jejichž cílem je pomoci klientům řídit podnikání efektivněji, snadněji a výhodněji. Neustále vyvíjíme nové služby, abychom je podporovali inovativními způsoby. Nově připojené služby představují v oblasti péče o zákazníky dvojitý průlom. Nejprve promění vozidlo v platformu, jež komunikuje a přijímá data v reálném čase, a za druhé činí ze značky skutečného poradce pro zákazníky a řidiče. Měníme samotnou koncepci služeb, v jejímž rámci IVECO ON již dnes poskytuje dopravní služby zítřka.“*
(Podrobnosti v Komunální technice 6/2021)