Stejně jako jsou pro E.ON na prvním místě inovativní zákaznická řešení a kvalita nabízených produktů a služeb, sází tato energetická společnost i v oblasti personálních zdrojů na zkušené a kvalifikované manažery. Seznamte se s novými lidmi v top managementu.
Tomáš Bělohoubek ve své funkci jednatele a Chief Operating Officera zodpovídá především za Středisko služeb zákazníkům, skupinový program zaměřený na Operational Excellence a dále pak za oblasti změn firemní kultury. Společným jmenovatelem a prioritou pro všechna uvedená témata je projekt digitalizace. Před příchodem do společnosti E.ON pracoval nejdřív pět let v oddělení business development české pobočky T-Systems, dceřiné firmě Deutsche Telekom. Poté působil téměř deset let v konzultační firmě Detecon International, kde se soustředil na projekty zaměřené na strategii, (digitální) transformaci a korporátní finance, převážně v ICT a telekomunikačním sektoru, a to nejen v Německu a v Evropě, ale i na Blízkém východě, Asii, Africe a Latinské Americe. K jeho zálibám patří především alpinismus a cyklistika, rád se věnuje historii a společenským diskuzím o globálních tématech.
Jana Hrabětová převzala k 1. září ve společnosti E.ON funkci vedoucí oddělení Rozvoj trhu a společnosti. K jejím hlavním úkolům bude patřit především rozvoj a řízení projektů v oblasti zákaznické zkušenosti (customer experience). Hrabětová vystudovala mezinárodní obchod na Vysoké škole ekonomické v Praze a mezinárodní vztahy na Univerzitě Karlově. Po ukončení studia pracovala jako business consultant v Accenture Prague a následně v další poradenské společnosti A. T. Kearney, kde měla na starost především klienty z energetického sektoru. Před příchodem do E.ON působila dva roky v energetické skupině MVV Energie CZ jako ředitelka strategie a rozvoje skupiny. Volný čas tráví ráda v přírodě a na horách, ráda lyžuje a jezdí na kole.
Tomáš Brych byl jmenován novým vedoucím oddělení marketingové komunikace E.ON v České republice, které vzniklo spojením stávajících marketingových útvarů ve společnostech E.ON Energie, E.ON Česká republika a části Koncernové komunikace. Na starost bude mít především ATL a BTL komunikaci, marketingové eventy, oblast sponzoringu a CSR, komunikaci na sociálních sítích a interní komunikaci společnosti. V marketingu se pohybuje už přes dvacet let. Před příchodem do E.ON vedl marketingovou komunikaci Air Bank, ČSOB, a letité zkušenosti má také s řízením značky mobilního operátora T-Mobile. Vystudoval Fakultu podnikatelskou a Fakultu elektrotechniky a informatiky při Vysokém učení technickém v Brně. Baví ho příroda, pohyb a hudba. Ve volném čase se rád projde po horách nebo si zahraje s přáteli na kytaru a piano.*