Dvojice hereckých bardů propaguje kutilství

V nové kampani pro značku PARKSIDE se poprvé společně objevují Arnold Schwarzenegger a Ralf Moeller. S jasným odhodláním pro „do it yourself“ přístup („udělej si sám“) vtipně zažehnou kutilského ducha. Cílem je inspirovat jak zkušené řemeslníky, tak odhodlané začátečníky, aby se pustili do svých projektů na vlastní pěst.

Arnold Schwarzenegger a PARKSIDE je již známé spojení. Hollywoodská hvězda a kutilská značka posouvají své partnerství na novou úroveň a zahajují další fázi kampaně „ZVLÁDNETE TO!“. Poprvé se ke Schwarzeneggerovi připojuje německý herec Ralf Moeller (obrázek), aby společně v humorném spotu vdechli život kutilskému duchu značky PARKSIDE – viz reklamní spot ZDE. „Od Terminátora k motivátorovi, partnerství s PARKSIDE je pro mě jako stvořené. Žádný kutilský projekt není příliš složitý, žádná výzva příliš velká – stačí jen chtít a věřit si,“ říká Arnold Schwarzenegger.

Pomůcky pro každý projekt

Skutečně praktický přístup „přiložit ruku k dílu“ ale neztělesňuje jen duo Schwarzenegger – Moeller. Přesvědčuje také svými kutilskými schopnostmi, nadšením pro řemeslo a sympatickým vystupováním. Oba pojí dlouholeté přátelství a společné hodnoty, které dokonale ladí s povahou značky PARKSIDE.

Hlavním poselstvím kampaně je, že PARKSIDE umožňuje každému mít doma svou vlastní dílnu – bez ohledu na zkušenosti nebo rozpočet. Cílem značky je povzbudit lidi, aby se pustili do vlastních projektů – velkých i malých. Nejde ani tak o dokonalost, jako spíše o správnou podporu a správné nástroje.

Multikanálová kampaň

Kutilství je opravdu skvělá věc. Vytvořit něco vlastníma rukama a vidět na konci hotový výsledek – ten pocit je nenahraditelný. Nemusel jsem ani na vteřinu váhat, jestli kampaň PARKSIDE podpořím – obzvlášť když mě práce rukama vždy bavila,“ říká Ralf Moeller.

Martin Alles, generální ředitel značky ve společnosti Lidl International dodává: „Jako nejprodávanější kutilská značka v Evropě PARKSIDE reprezentuje výkonné nástroje, ale také odvahu vzít věci do vlastních rukou. Naše nová kampaň s Arnoldem Schwarzeneggerem a Ralfem Moellerem to přesně vystihuje. Kolik toho je možné dokázat, když věříte sami sobě. Oba zosobňují ducha značky PARKSIDE – odhodlání, energii a víru v to, že každý zvládne svůj vlastní projekt.“

Nová multikanálová kampaň značky PARKSIDE – dostupné v prodejnách Lidl a Kaufland – byla spuštěná včera s rozsáhlou mediální podporou. Plánují se kromě jiného billboardy a digitální outdoorová reklama, intenzivní aktivity na sociálních sítích a televizní spoty.

O značce PARKSIDE

Značka PARKSIDE – dostupná v Lidlu a Kauflandu – nabízí výrobky pro kutily, s nimiž každý zvládne práce na zahradě, kolem domu nebo v dílně rychle a bez cizí pomoci. PARKSIDE Performance oslovuje také ambiciózní a pokročilé kutily. Řada s akumulátorem X20V nabízí více než 100 nástrojů pro dílnu i zahradu, které lze provozovat pouze s jedním kompatibilním akumulátorem. Nezáleží na tom, zda jste profesionál, nebo začátečník. Značka PARKSIDE již přesvědčila spoustu lidí kvalitou, příznivým poměrem ceny a výkonu a širokou nabídkou produktů s atraktivním designem. Více informací naleznete ZDE.

Zdroj: Havas PR Prague*

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2025 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down
Přehled ochrany osobních údajů

Tento web používá soubory cookie, abychom vám mohli poskytnout tu nejlepší možnou uživatelskou zkušenost. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání vás, když se vrátíte na naši webovou stránku, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webu jsou pro vás nejzajímavější a nejužitečnější.