Od roku 2025 bude Renault Trucks přijímat objednávky na prodloužený dojezd svého 100% elektrického modelu E-Tech T. Vozidlo s dojezdem až 600 km na jedno nabití otevírá nové perspektivy pro další dekarbonizaci dálkové dopravy.
Elektrická nákladní vozidla Renault Trucks najela v provozu u zákazníků více než 30 milionů kilometrů a ušetřila 29 000 tun emisí CO₂. Novou nabídkou francouzský výrobce dále rozšiřuje řadu svých udržitelných dopravních řešení, aby podpořil své zákazníky při jejich energetické transformaci.
Inovativní technologie pro maximální výkon
Zvýšeného dojezdu modelu Renault Trucks E-Tech T bylo dosaženo integrací nového komponentu, kterým je elektrická náprava - foto. Tato technologie umožňuje seskupit všechny prvky hnacího ústrojí (elektromotory a převodovku) v zadní části vozidla, čímž se uvolní prostor mezi bočními podélníky pro umístění dalších akumulátorů. Renault Trucks E-Tech T vybavený elektrickými nápravami umožňuje dojezd až 600 km na jedno nabití.
„Příchod tohoto elektrického nákladního vozidla podpoří přechod na elektrickou mobilitu,“ vysvětlil Emmanuel Duperray, senior viceprezident pro elektromobilitu Renault Trucks. „Věříme, že dojezd 600 km na jedno nabití v kombinaci s rozvojem veřejné dobíjecí infrastruktury do roku 2026, nám umožní dosáhnout provozní parity s dieselovou technologií kterou naši zákazníci očekávají.“
Širší nabídka elektrických vozidel
Vozidlo E-Tech T s prodlouženým dojezdem, určené pro dálkovou dopravu, rozšíří nabídku výrobce elektrických vozidel, aniž by nahradilo stávající řešení. Renault Trucks bude nadále nabízet širokou škálu konfigurací, dojezdů a výbav přizpůsobených konkrétnímu použití. S cílem pomoci dopravcům najít ideální řešení jim výrobce poskytuje také pokročilé simulační nástroje, které umožňují konfiguraci každého elektrického nákladního vozidla podle jejich specifických potřeb.
„Nechceme se účastnit závodu o největší dojezd na jedno nabití,“ zdůraznil Duperray. Předimenzované akumulátory znevýhodňují užitečné zatížení, zvyšují celkové provozní náklady a zvyšují ekologickou stopu. Elektrické nákladní vozidlo je z podstaty dražší než to se spalovacím motorem. Musíme přehodnotit nízkouhlíkovou logistiku, tedy dopravní modely tak, abychom optimalizovali využití dopravních prostředků, a tím snížili náklady na jeden ujetý kilometr.“
Renault Trucks podporuje své zákazníky, aby přizpůsobili velikost akumulátorů podle svých skutečných potřeb, a poskytuje jim podporu při optimalizaci řešení, včetně strategie nabíjení. Tento přístup už nyní umožňuje dosahovat u sériových vozidel E Tech T denního nájezdu přes 700 km.
Příjem objednávek na model E-Tech Ts prodluženým dojezdem bude spuštěný v roce 2025. Vozidla se budou vyrábět v továrně v Bourg-en-Bresse, která se od roku 2023 věnuje výrobě elektrických vozidel značky.*
Tento web používá soubory cookie, abychom vám mohli poskytnout tu nejlepší možnou uživatelskou zkušenost. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání vás, když se vrátíte na naši webovou stránku, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webu jsou pro vás nejzajímavější a nejužitečnější.
Nezbytně nutné soubory cookies
Nezbytně nutný soubor cookie by měl být vždy povolen, abychom mohli uložit vaše preference nastavení souborů cookie.
Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.
Analytické soubory cookie
Tyto soubory cookie nám umožňují počítat návštěvy a provoz, abychom měli přehled o tom, které stránky jsou nejoblíbenější a jak se na našem webu návštěvníci pohybují. Veškeré informace, které tyto soubory cookie shromažďují, jsou agregované, a tedy anonymní.
Povolte prosím nejprve nezbytně nutné soubory cookies, abychom mohli uložit vaše preference!