18.06.2018 | 09:06
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Český víceúčelový nosič míří do Evropy

Zhruba v polovině roku 2014 zahájila společnost ZEBRA GROUP intenzivní vývoj nového víceúčelového užitkového vozidla Zebra. Za uplynulé čtyři roky se toho událo opravdu hodně. Zřejmě nejdůležitější informací je fakt, že mladá česká automobilka se v silné konkurenci neztrácí a její produkty již zaujaly nejen tuzemské uživatele, ale i zájemce v zahraničí.

Přesvědčit se o tom mohli i návštěvníci posledního ročníku veletrhu IFAT, který se uskutečnil v květnu v německém Mnichově a na němž společnost ZEBRA GROUP užitkový nosič nejen vystavila, ale jako první a jediná česká automobilka se zúčastnila také aktivního předvádění.

„Dvakrát za den jsme měli možnost představit vozidlo v rámci VAK Truck in Action Show a mohu říci, že mezi účastníky vzbuzovalo pravidelně velký zájem a zaznamenali jsme reálné poptávky. Potvrzuje se tedy, že trend jednoduché vlastní konstrukce při udržení potřebné výkonnosti stroje je správný a posunuje vozidlo do evropské třídy,“ říká úvodem jednatel společnosti ZEBRA GROUP Ing. Petr Řihák.

V létě i v elektrické verzi

V Mnichově se představila dosud vyráběná varianta nosiče s dieselovým motorem splňujícím emisní normy Euro 5. „Původně jsme již chtěli představit vozidlo s elektrickým pohonem, ale dokončujeme poslední prvky pro  testy elektrokompatibility. Proto jsme se raději rozhodli pro prezentaci funkčního, v praxi osvědčeného modelu. Elektrickou verzi chceme již kompletní představit letos v létě,“ plánuje Petr Řihák.*

Více v časopisu Komunální technika 6/2018.

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2025 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down
Přehled ochrany osobních údajů

Tento web používá soubory cookie, abychom vám mohli poskytnout tu nejlepší možnou uživatelskou zkušenost. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání vás, když se vrátíte na naši webovou stránku, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webu jsou pro vás nejzajímavější a nejužitečnější.