16.01.2018 | 09:01
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Stěžejním programem je předávání informací

V polovině listopadu se v prostorách hotelu Jezerka v Seči uskutečnil již 53. kongres spolku Sdružení komunálních služeb (SKS). Hotel Jezerka přivítal účastníky kongresu po třech letech. Hlavními partnery a generálními sponzory setkání byly letos pardubické akciové společnosti Služby města Pardubic a Odpady. Byl k tomu dobrý důvod, jelikož obě tyto firmy oslavily dvacáté výročí svého založení. Nicméně oslavy nebyly zdaleka jediným programem třídenního setkání, který byl i tentokrát velice bohatý a zástupci členské základny SKS si tak přišli na své.

Netradičně, tentokrát již v úterý, otevřel program kongresu pracovní seminář na téma problematiky in-house zakázek. Mezi členy spolku z řad komunálních služeb, pro které byl primárně určen, vzbudil velký ohlas a setkal se se zaslouženým zájmem. „Problematika zadávání veřejných zakázek samozřejmě zajímá všechny provozovatele technických služeb, ať již jde o příspěvkové organizace, nebo obchodní společnosti vlastněné městy. Řešit služby pro města a obce, které je zadávají, napřímo je pochopitelně příjemné, nicméně musí být splněna celá řada legislativou daných podmínek, aby zadavateli nevznikly později problémy. Pro obchodní organizace je například zásadní podmínkou fakt, že nejméně 80 procent zakázek musí vykonávat pro město. Ale otázek je daleko více a v rámci pracovních seminářů je vždy co se dozvědět,“ vysvětluje místopředseda rady Sdružení komunálních služeb Ing. Martin Chudoba.

Hlavní program se slavnostním entrée

Řadě technických služeb, které jsou členy SKS, se podařilo uspět v mnoha celorepublikových soutěžích. Zahájení hlavního programu druhého dne jednání kongresu bylo velice dobrou příležitostí k jejich ocenění.

Pořádající Služby města Pardubic uspěly jako „Leader v prosazování moderních technologií v oblasti komunálních služeb České republiky“, Technické služby Tábor zabodovaly v hodnocení „Parkoviště roku 2016 v rámci ČR“, Technické služby Opava se staly finalistou celostátní soutěže „O křišťálovou popelnici 2016“ a získaly „Cenu hejtmana MorSlezKraje za společenskou odpovědnost 2016 v podnikatelském sektoru jako firma do 250 zaměstnanců“, Technické služby Lanškroun obsadily druhé místo v celostátní soutěži „O křišťálovou popelnici 2016“, EKO servis Zábřeh byl v celostátní soutěži „O křišťálovou popelnici 2016 a Elektrooskar – Za třídění elektrospotřebičů“ finalistou.*

Více v časopisu Komunální technika 1/2018.

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2024 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down