30.06.2015 | 12:06
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Středisko po roce činnosti s rozšířenou nabídkou

Poslední červnový pátek uspořádala společnost LIVA Předslavice ve svém středisku v Mariánských Lázních den otevřených dveří se zaměřením na prezentaci produktů značky Kubota. Představení traktorů a komunální techniky v rámci akce Kubota Demo Tour bylo pro zúčastněné také ideální příležitostí vystavit mariánskolázeňskému prodejnímu a servisnímu středisku první vysvědčení. Od jeho oficiálního otevření totiž uplynul právě jeden rok.

Společnost LIVA Předslavice je prozatím známa především mezi zemědělci, kterým své služby nabízí již řadu let. Ale v sortimentu nechybí ani produkty vhodné pro nasazení v komunální sféře a se zahájením regionálního prodeje žací techniky a traktorů Kubota to platí dvojnásob. Firma se nezabývá pouze prodejem strojů, ale poskytuje samozřejmě plnohodnotný servis včetně dodávek náhradních dílů. „Rychlost a potřeba být našim zákazníkům blíže byly hlavním důvodem otevření nového střediska v Mariánských Lázních. Rychlou dosažitelnost poprodejních služeb pro stávající a budoucí zákazníky považujeme za základ obchodních vztahů v oblasti Karlovarského a Plzeňského kraje,“ řekl Libor Jungvirt, ředitel společnosti LIVA Předslavice.

Zázemí pro servis i obchod

„V moderním areálu, který se nachází na kraji města v Mariánských Lázních – Úšovicích, máme k dispozici plně vybavenou dílnu i prostor pro opravy techniky větších rozměrů. Zároveň je zde dostatek místa pro obchodní jednání i potřebné sociální zázemí, které mohou v případě potřeby využít například servisní technici z centrály v Předslavicích, kteří k nám v případě potřeby občas přijíždějí. Prostory máme pronajaté, ale díky svojí dostatečné rozloze nabízejí možnost rozvoje našeho firemního technického zázemí. Areál jsme zprovoznili loni v červnu a zatím zde pracuje jeden stálý servisní technik a své zázemí zde mají dva regionální obchodní zástupci. Dosud jsme se věnovali převážně zemědělské technice a v nabídce hrály prim hlavně značky Case IH, Krone, nebo Lemken, ale s příchodem značky Kubota, kterou společnost LIVA Předslavice regionálně nabízí od loňského léta, chceme výrazněji působit i na komunálním trhu. Právě dnešní akce je toho důkazem,“ uvedl vedoucí střediska v Mariánských Lázních Ing. Václav Halada.*

Více v časopisu Komunální technika 8/2015

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2024 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down