11.07.2014 | 12:07
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Prodejní dny pro zemědělce i zástupce komunální sféry

Prodejní a výstavní dny uspořádala koncem dubna ve svém areálu v Týništi nad Orlicí společnost Agrico. Novinky pro rok 2014, výstavní slevy, poradenství při čerpání dotací, výhodné financování i bohaté občerstvení byly největšími lákadly letošní dvoudenní akce. V jejím rámci si mohli návštěvníci prohlédnout jak komunální, tak lesní a především zemědělskou techniku z širokého nabízeného portfolia.

Společnost Agrico působí na trhu již 21 let a svým zákazníkům má opravdu co nabídnout.

„Prodejní a výstavní dny pořádáme letos již podvanácté a jsou určeny především pro naši zemědělskou, ale i komunální klientelu. Účast na nich nebývá špatná, během dvou dnů nás pravidelně navštíví 500 až 800 lidí. Působíme hlavně na území Královéhradeckého a Pardubického kraje, jen občas expandujeme i do vzdálenějších lokalit. Zásadní podmínkou je pro nás totiž rychlé a kvalitní zajištění servisu, proto raději dodržujeme zmíněné teritorium. Naše centrála má své sídlo v Týništi nad Orlicí, kde je umístěn i hlavní sklad náhradních dílů s 30 000 skladovými položkami v hodnotě zhruba 25 milionů korun. Menší provozovnu máme i v Kostelci nad Orlicí, kde se o distribuci náhradních dílů a servis starají tři pracovníci. Jinak se servisu stále věnuje deset lidí (firma zaměstnává dohromady 30 lidí), kteří mají k dispozici pět vybavených vozidel a služby drží v podstatě permanentně,“ říká úvodem jednatel společnosti Agrico Ing. Josef Falta.

V loňském listopadu otevřela společnost Agrico v Týništi nad Orlicí nové prodejní a servisní středisko zahradní techniky. „Středisko vzniklo v prostorách bývalého autosalonu umístěného u hlavního silničního tahu. Je tedy více na očích a kromě prodejny zde provozujeme servisní halu, auto- a pneuservis a funguje tu i restaurace. Prodává se zde jak zahradní hobby technika, tak stroje určené pro profesionály a zároveň zde na menší mechanizaci poskytujeme servis. Větší komunální techniku servisujeme nadále v servisních halách centrály,“ seznamuje se změnami v organizaci práce Josef Falta a dodává: „Při prodeji menší techniky se nám daří rozvíjet internetový obchod a dobrý ohlas mají i naše nové webové stránky. Zkrátka stále se musí něco vymýšlet. Lidé o nás sice vědí, ale konkurence nespí.“

Mezi největší obchodní partnery společnosti Agrico patří v oblasti zahradní a komunální techniky značky Honda, Vari a Seco Group, v jejichž prodejích patří Agrico na špičku v České republice. K úspěšně prodávanému sortimentu patří ale i produkty firem Wisconsin Engineering, komunální sortiment společnosti Cime, nebo traktory vyráběné Agroservisem Pavel Šálek.*

Více v časopisu Komunální technika 6/2014

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2024 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down