V reakci na zvýšenou poptávku představila společnost DEVELON nejnovější verzi svého systému pro správu vozového parku MY DEVELON – novou digitální platformu pro stavební stroje.
„Pomocí aplikace MY DEVELON nebo webového prohlížeče mohou zákazníci a prodejci přistupovat k údajům o údržbě a provozu stavebních strojů této značky a spravovat je. Klienti mohou vzdáleně kontrolovat stav svého zařízení a komunikovat se stroji zasíláním zpráv,“ sděluje Kevin Lynch, manažer marketingu DEVELON Europe.
Nabídka dílů na míru
Mezi nejnovější funkce, které nyní platforma MY DEVELON nabízí, patří možnost stahování servisních nástrojů a obdržení na míru přizpůsobených nabídek dílů pro stroje DEVELON.
„Zákazníkům poskytujeme nabídkové rozhraní, jehož prostřednictvím si mohou vyžádat cenovou nabídku originálních dílů DEVELON od svého místního prodejce,” vysvětluje Kevin Lynch a pokračuje: „Jedná se o velmi užitečný zdroj. Klienti si vyberou díly, k nimž požadují kalkulaci, a odešlou požadavek prodejci. Rovněž se mohou přihlásit k odběru našich exkluzivních digitálních služeb.“
Větší využití telematiky
Podle údajů sledovaných společností DEVELON využívá telematické systémy stále více prodejců a zákazníků. Přestože některé z nich může množství dat odrazovat, firma a její prodejci usilovně vyvíjejí školicí programy, které pomáhají zákazníkům, aby se v systému naučili orientovat. Zpočátku dealeři používají stručné a zjednodušené školicí materiály.
„Když si zákazník koupí nový stroj, naši prodejní specialisté mu poskytnou základní školení o telematice,“ říká Kevin Lynch a navazuje: „A když s novým strojem odjíždí, má k dispozici celý telematický profil. Může se přihlásit a začít svůj nový stroj okamžitě monitorovat.“
Volně ke stažení
Jednou z nejoblíbenějších funkcí telematických služeb je nyní podle zástupců společnosti DEVELON možnost získávat kódy ze strojů. Prodejci a zákazníci se mohou přihlásit k odběru upozornění, když stroj vyžaduje servis. Dealeři se tak mohou aktivně zapojit do spolupráce s uživateli a optimalizovat péči o provozuschopnost jejich stroje.
„Telematická nabídka pomáhá udržovat techniku našich klientů v provozu tak, jak je to zamýšleno. Prodejci a zákazníci mohou stroje lépe vzdáleně sledovat, aby měli jistotu, že jsou v dobrém stavu. Mohou rovněž naplánovat běžnou údržbu a zajistit, že se k ní přistoupí, kdy je to potřeba,“ podotýká Kevin Lynch.
Aplikace MY DEVELON je k dispozici běžně ke stažení. Stávající uživatelé systému DEVELON Fleet Management pro správu vozového parku by si měli stáhnout novou – MY DEVELON. Mohou se přihlásit pomocí stejných údajů.*
Tento web používá soubory cookie, abychom vám mohli poskytnout tu nejlepší možnou uživatelskou zkušenost. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání vás, když se vrátíte na naši webovou stránku, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webu jsou pro vás nejzajímavější a nejužitečnější.
Nezbytně nutné soubory cookies
Nezbytně nutný soubor cookie by měl být vždy povolen, abychom mohli uložit vaše preference nastavení souborů cookie.
Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.
Analytické soubory cookie
Tyto soubory cookie nám umožňují počítat návštěvy a provoz, abychom měli přehled o tom, které stránky jsou nejoblíbenější a jak se na našem webu návštěvníci pohybují. Veškeré informace, které tyto soubory cookie shromažďují, jsou agregované, a tedy anonymní.
Povolte prosím nejprve nezbytně nutné soubory cookies, abychom mohli uložit vaše preference!