V reakci na zvýšenou poptávku představila společnost DEVELON nejnovější verzi svého systému pro správu vozového parku MY DEVELON – novou digitální platformu pro stavební stroje.
„Pomocí aplikace MY DEVELON nebo webového prohlížeče mohou zákazníci a prodejci přistupovat k údajům o údržbě a provozu stavebních strojů této značky a spravovat je. Klienti mohou vzdáleně kontrolovat stav svého zařízení a komunikovat se stroji zasíláním zpráv,“ sděluje Kevin Lynch, manažer marketingu DEVELON Europe.
Nabídka dílů na míru
Mezi nejnovější funkce, které nyní platforma MY DEVELON nabízí, patří možnost stahování servisních nástrojů a obdržení na míru přizpůsobených nabídek dílů pro stroje DEVELON.
„Zákazníkům poskytujeme nabídkové rozhraní, jehož prostřednictvím si mohou vyžádat cenovou nabídku originálních dílů DEVELON od svého místního prodejce,” vysvětluje Kevin Lynch a pokračuje: „Jedná se o velmi užitečný zdroj. Klienti si vyberou díly, k nimž požadují kalkulaci, a odešlou požadavek prodejci. Rovněž se mohou přihlásit k odběru našich exkluzivních digitálních služeb.“
Podle údajů sledovaných společností DEVELON využívá telematické systémy stále více prodejců a zákazníků. Přestože některé z nich může množství dat odrazovat, firma a její prodejci usilovně vyvíjejí školicí programy, které pomáhají zákazníkům, aby se v systému naučili orientovat. Zpočátku dealeři používají stručné a zjednodušené školicí materiály.
„Když si zákazník koupí nový stroj, naši prodejní specialisté mu poskytnou základní školení o telematice,“ říká Kevin Lynch a navazuje: „A když s novým strojem odjíždí, má k dispozici celý telematický profil. Může se přihlásit a začít svůj nový stroj okamžitě monitorovat.“
Jednou z nejoblíbenějších funkcí telematických služeb je nyní podle zástupců společnosti DEVELON možnost získávat kódy ze strojů. Prodejci a zákazníci se mohou přihlásit k odběru upozornění, když stroj vyžaduje servis. Dealeři se tak mohou aktivně zapojit do spolupráce s uživateli a optimalizovat péči o provozuschopnost jejich stroje.
„Telematická nabídka pomáhá udržovat techniku našich klientů v provozu tak, jak je to zamýšleno. Prodejci a zákazníci mohou stroje lépe vzdáleně sledovat, aby měli jistotu, že jsou v dobrém stavu. Mohou rovněž naplánovat běžnou údržbu a zajistit, že se k ní přistoupí, kdy je to potřeba,“ podotýká Kevin Lynch.
Aplikace MY DEVELON je k dispozici běžně ke stažení. Stávající uživatelé systému DEVELON Fleet Management pro správu vozového parku by si měli stáhnout novou – MY DEVELON. Mohou se přihlásit pomocí stejných údajů.*
Ilustrační foto archiv/DEVELON
(Příspěvek vyšel v Komunální technice 8/2024)