Nosič, který se před zimou netřese

Spolehlivě slouží v rozdílných provozních a mnohdy i v extrémně náročných podmínkách celosvětově nejprodávanější lehký nákladní automobil Fuso Canter. Pro potřeby evropského trhu se vyrábí v Portugalsku. Více než 70 % komponentů pochází od evropských dodavatelů.

Jedná se o robustní a odolné užitkové vozidlo s celkovou hmotností od 3,5 do 8,5 t. Na vozy s celkovou hmotností 3,5 t stačí řidičský průkaz skupiny B, varianta 7,5 t má největší užitečné zatížení ve své třídě, a to 5020 kg pro nástavbu a náklad.

Fuso spolupracuje s nejlepšími převážně českými „nástavbáři“. Mezi nejčastější nástavby na vozidlech Canter patří nosiče kontejneru, a to pro zájemce s řidičským průkazem skupin B i C. Jednoramenné nosiče umožňují rychlou výměnu pracovních nástaveb. Velmi často se využívají v kombinaci nejen s kontejnerovou vanou, ale i s některou z komunálních nástaveb (sypače, cisterny, svozové nástavby). Nosiče kontejnerů vyrábí pro Fuso ČR převážně společnost Fornal Trading, sypače a radlice potom SIMED.

Pro zimní údržbu dodává SIMED sypače o objemech od 1,0 do 1,7 m3, čelní radlice v šířkách od 1,7 do 2,1 m, popřípadě čelní válcové zametače. Pro letní údržbu komunikací lze na tato vozidla namontovat cisternové nástavby o objemu od 1500 až do 4000 l. V součinnosti s čelní mycí lištou, popřípadě válcovým zametačem, slouží k mytí a čistění vozovek či chodníků.

Spolupráce s firmou SIMED na vývoji a prodeji nástaveb na vozidla Fuso trvá již bezmála deset let a přinesla řadu užitečných produktů, které pomáhají zákazníkům v jejich činnostech.*

(Podrobnosti v Komunální technice 11/2017)

 

 

 

 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *