Autor
Kategorie:
Nezařazené

Rozhoduje výkon a kvalita

Asi jen stěží lze polemizovat o tom, že současný vývoj na trhu v nakládání s odpady se podřizuje nárokům zákazníka především na výkon, rychlost, kvalitu a cenu.

To nutí hledat renomované poskytovatele služeb nové trendy a standardy, kterými by uspokojili požadavky trhu a zefektivnili služby.

Tuto možnost již třetím rokem poskytuje nástavba s lineárním stlačováním na svoz odpadu RosRoca Olympus. Díky inovativní konstrukci si zaslouží i dnes přídomek „novinka“.

S unikátní zárukou
„Nadnárodní holding RosRoca Environment se spojením se společností Dennis Eagle, předním výrobcem technologií pro svoz odpadu ve Spojeném království, stal nejen dominantním výrobcem odpadových technologií v rámci EU, ale také udává svým výrobním portfoliem nástaveb pro svoz odpadu světové inovační trendy. Přes ekonomickou recesi se RosRoca nebála přistoupit k revoluční obnově osvědčeného modelu nástaveb s lineárním stlačováním Cross, čímž vznikla nová vlajková loď v řadě nástaveb s lineárním stlačováním Olympus. I po třech letech od úspěšného uvedení na trh v celé EU představuje technologickou špičku a udává ostatním výrobcům směr. Uživatelům tak proti konkurenčním výrobcům nabízí model Olympus technologicky dokončenou a odladěnou generační obnovou s nadčasovým technickým řešením nástaveb s lineárním stlačováním,“ uvedl Filip Hachle, jednatel firmy HANES, výhradního zastoupení RosRoca v České a Slovenské republice.
Olympus dostal do vínku to nejlepší z obou léty osvědčených nástaveb Cross a Phoenix. Zachoval si oblé boky se zesíleným celoobvodovým rámem a unikátním systémem spojování komponentů pomocí mechanických zámků a svárů. Navíc má mnoho nových konstrukčních prvků a technologických vylepšení. Výsledkem je kromě líbivého designu maximální výkon, nízká hmotnost, vysoká kvalita, uživatelský komfort, bezpečnost provozu, jednoduché ovládání a minimální nároky na servis i při dlouhodobém provozu. K výrobě se používají pouze špičkové materiály s vysokou odolností. RosRoca tak garantuje zcela ojedinělou pětiletou záruku na celou konstrukci nástavby.

Pro každý podvozek

K dispozici jsou dvě základní modelové řady nástavby Olympus podle zástavbové šířky: „N“ s šířkou 2250 mm v objemech 10 až 19 m3 a „W“ se šířkou 2530 o objemech od 13 až do 27 m3. Od objemu 19 m3 výše disponuje větší výškou nástavby typ „W Plus“, který umožňuje navýšit objem při zachování kratšího rozvoru vozidla.
Nakládací vany nástavby Olympus jsou dostupné v objemech 2,5 m3, 2,8 m3 a volitelně také 3,1 m3. I přes tato úctyhodná čísla je díky zvýšenému úhlu zavěšení lisovacího mechanismu nástavby zadní převis vozidla o asi 400 mm kratší v porovnání s konkurencí. Filip Hachle doplňuje: „Nástavba a její variabilní konstrukce umožňuje uživatelům optimální volbu objemu zásobníku a nakládací vany pro téměř jakýkoliv typ, tonáž a značku podvozku, a to vždy s důrazem na výkon, doložnost a rozměry kompletu. Vše je vždy doplněné profesionálně zpracovaným výpočtem zatížení a rozměrovou studií.“

Férový přístup

Nástavba a přístup výrobce v mnohých ohledech boří mýty a legendy zažité mezi výrobci a uživateli. RosRoca předkládá transparentní provozní údaje a technické parametry nástavby Olympus.
„V technickém řešení sestav vozidla s nástavbou a vyklápěčem se nesetkáte s údaji jako například „geometrický objem nástavby“, Olympus zná pouze čistý využitelný objem. Olympus zná pouze minimální objem nakládací vany, kalkulace zatížení na nápravy bez zohlednění přesného typu vyklápěče… Výrobce hraje čistou hru, předkládá reálné hodnoty a uplatňuje profesionální přístup od začátku projektu vozidla po jeho uvedení do provozu. Deklarovaná doložnost vozidla a výkon vždy v reálném provozu překročí avizované hodnoty. Odpadá tak případné zklamání uživatelů při provozu vozidla. Záleží zcela na konečném provozovateli, zda bude využívat maximální výkonnostní potenciál vozidla, nebo i možné překročení povoleného legislativního zatížení,“ vysvětluje Filip Hachle.

Pro malé i velké hráče

Konkurenčně silné prostředí českého a slovenského trhu pojme ročně zhruba 120 nových vozů s nástavbami o objemu od 10 m3 výše. Ze zhruba 80 „lineárů“ prodává HANES kolem 20 kusů ročně, čímž se na česko-slovenském trhu stabilně zařadil do první trojky.
„Velice si vážíme každého zákazníka. Jako první důvěru dali Olympusu důvěru menší společnosti, za což jim patří dík. V poslední době nás potěšilo, že si nástavbu vybrali i doposud „konzervativní“ velcí hráči v odpadovém hospodářství, společnosti Marius Pedersen, Compag, AVE, ASA a další. Rámcové smlouvy na dodávky ne jednoho, ale hned několika kusů, dělají i z dodavatele velkého hráče na trhu. Olympus sice patří mezi nejdražší nástavby, ale vzhledem k unikátní konstrukci, vysokému výkonu a nízkým provozním nákladům včetně nároků na údržbu jsme vyšší cenu u zmíněných odběratelů obhájili a přesvědčili je, že přidaná hodnota se vyplatí. Je to dáno i tím, že základem filozofie společnosti RosRoca je kvalita, myšleno ovšem v komplexním pojetí, tedy nejen ve výrobě, v provozu nástaveb, ale i v oblasti mezilidských vztahů při obchodu a poprodejním servisu,“ podotkl Filip Hachle.

V hledáčku je ekologie

O tom, že RosRoca ve spolupráci s dalšími firmami nestojí na místě, svědčí i fakt, že hitem poslední doby jsou elektricky poháněné vyklápěče v kombinaci s hybridními vozy nebo ekologickými nosiči s motorem Euro 6 či alternativním pohonem CNG.
Podvozky mohou být vybaveny systémem start stop, kdy po příjezdu na místo nakládky zhasne motor, čímž nevznikají zplodiny ani hluk. U ekologického elektrohydraulického vyklápěče se hladina hluku pohybuje kolem šedesáti decibelů, což neruší okolí. Po naložení odpadu, naplnění vany, nebo sešlápnutím plynového pedálu se nastartuje motor a může se začít lisovat nebo jet dál…

Popisek: Nástavba Olympus 12N na podvozku Iveco pro společnost ASA

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *