Povodně oslavy v Solnici nezhatily

Předváděcí dny manipulační a komunální techniky uspořádala začátkem června ve svém areálu v Solnici společnost Auto SAS. Jde již o tradiční akci, která měla ovšem letos zvláštní punc – při její příležitosti oslavila firma své dvacáté narozeniny. Někteří předem ohlášení gratulanti se, bohužel, vzhledem k povodňové situaci v některých lokalitách České republiky nemohli na precizně připravené oslavy dostavit. Techniku a služby z portfolia pořádající společnosti potřebovali uživatelé ovšem na řadě míst republiky velice záhy...

Na ploše i v hale solnického areálu si mohli návštěvníci, kterých se i přes vrtochy počasí sešlo stejně dost, prohlédnout například skladovou manipulační techniku a vysokozdvižné vozíky CESAB, především repasovaná komunální vozidla Multicar, univerzální nosiče Hako, nebo vysokozdvižné plošiny, jež společnost Auto SAS také nabízí a především pronajímá.
„Předváděcí dny zaměřené na komunální a manipulační techniku pořádáme tradičně dvakrát v roce, a to před začínajícím létem a s koncem podzimu.
Pro využití v komunální sféře nabízíme hlavně repasovaná vozidla Multicar, ale zajišťujeme i prodej a servis nových modelů M 27, M 30 a Tremo. Jde o lehké komunální nosiče, které bezpochyby stále patří do světové špičky. Repasovaná vozidla zde vystavujeme v různých variantách a agregacích, jelikož lidé se o možnosti nasazení těchto nosičů stále zajímají a škála jejich využití je více než pestrá,“ říká vedoucí střediska servisu strojů a zařízení firmy Auto SAS Milan Lukášek.

Nezůstane kámen na kameni

Při repasích vozidel Multicar vlastně nehraje téměř žádnou roli rok jejich výroby. Z nosiče totiž prakticky nic původního nezůstane. K tomu Milan Lukášek: „Je tomu skutečně tak, během repase se vozidlo rozebere opravdu takříkajíc do šroubku. Z původního stroje zůstávají po příslušném ošetření pouze rám a nápravy. Motor, převodovka a diferenciál procházejí pečlivou a důkladnou generálkou. Kabina, korba, pneumatiky, odpružení, to vše je po repasi zcela nové.“
Potřebné náhradní díly se vyrábějí v České republice, na Slovensku a v Polsku, ty novější typy v Německu. Například kabiny nebo korby jsou vlastně stavebnicemi, na jejichž složení se mnohdy podílí i několik dodavatelů.
„Jde o to, aby užitková vozidla mohla ve městech a obcích sloužit dál, i když mnohá mají již své roky. Každý zájemce si musí před pořízením vozidla uvědomit, jakou práci má nosič zastat a jaký od něj očekává komfort a své požadavky porovnat s pořizovací cenou. Cena repasovaného a nového nosiče se totiž diametrálně liší. A s komfortem to u repase také není tak zlé. Jak jsem uvedl, kabina je nová, úpravy provádíme též na sedačce, popřípadě lze sedačku vyměnit za moderní odpruženou. Navíc pro zvýšení komfortu obsluhy doplňujeme starší vozidla o posilovač řízení. Nebojím se tedy tvrdit, že repasované nosiče si ještě po řadu let svoje penzum práce v pohodě zastanou. A pro zájemce, kteří nemají potřebné finance ani na nákup repasované techniky, nabízíme možnost pronájmu na tři až čtyři roky,“ vysvětluje Milan Lukášek.

Popisek: Se značkou SASPARTS nabízí firma ověřené náhradní díly na vozidla Multicar a vysokozdvižné vozíky. Zájemci mohou využít i služby internetového obchodu

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *