Nezpevněný náročný terén? Žádný problém!

Téma současnosti – manipulace s odpady – je součástí mnoha debat u jednacích stolů nejen v komunální sféře, ale i v různých firmách. Nakládání s odpady často provází i problémy. Co dělat, když je povrch kluzký a rozbahněný po přívalovém dešti, a přesto je nutné se po něm pohybovat a manipulovat s navezeným materiálem?

„Do oka nám padl terénní vysokozdvižný vozík Samuk,“ řekl nám jednatel společnosti Auto SAS Ing. Pavel Srdínko a pokračoval: „Na jednom z veletrhů, kterých se jako dlouholetý dodavatel manipulační techniky pravidelně zúčastňujeme, nás zaujal svou robustností a zpracováním a navázali jsme proto první kontakt s výrobcem. Dlouho jsme si pouze psali a vyměňovali informace, což nakonec vyústilo v první objednávku. Objednali jsme model Samuk Compact s pohonem na všechna čtyři kola, s motorem Mitsubishi S4S a nosností 3,5 tuny. Je speciálně určený a uzpůsobený potřebám evropského trhu. Splňuje tedy veškeré požadavky stanovené normami Evropské unie a je možné na něj získat i registrační značku, která je povinná k provozu na českých silnicích. První model dorazil do České republiky na podzim, tedy v době, kdy sychravé počasí je prakticky denně a zima se sněhem a blátem číhá za dveřmi. Ta byla opravdu tuhá, takže vyzkoušet vozík v těžkém terénu stavenišť v okolí Solnice nebyl problém. Samuk nás přesvědčil svým robustním zpracováním, jednoduchým ovládáním, kvalitou použitých materiálů a především výkonem a manévrovacími schopnostmi.“

Samuk Compact 4WD se vyrábí ve třech variantách – s nosností 1,8, 2,5 a 3,5 t. Pohon na všechna čtyři kola, vyšší světlá výška a velká kola s hlubokým dezénem s kyvnou řídicí nápravou poskytují vyšší stabilitu při manipulaci s břemeny i v těžkém rozměklém terénu. Vozík lze objednat s vytápěnou kabinou, vybavený zvedacím zařízením podle přání a potřeb klienta, popřípadě s bočním posuvem. Samozřejmostí jsou bezpečnostní prvky jako komfortní sedačka s bezpečnostním pásem, osvětlení nebo maják.*

Foto archiv/Auto SAS

(Podrobnosti v Komunální technice 8/2017)

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *