Malý rozměr, velký výkon

Kromě jiných prací prakticky všeho druhu se uplatní lehká užitková vozidla Piaggio od společnosti I-Tec Czech také při údržbě, rozvozu, instalaci či výměně městského mobiliáře.

„K této činnosti nabízíme tři základní modely vozidel Piaggio. Tou první je valník s délkou korby až tři metry, který naši klienti používají mimo jiné i na sezónní rozvoz laviček. Následuje pětidveřový Porter Van, které je vlastně klasickým skříňovým vozidlem neboli furgonem. Ideální je na běžnou údržbu či servisní činnost, například na výměnu nebo opravu parkových košů, eventuálně ozdobných květináčů zavěšených na sloupech veřejného osvětlení. Posledním modelem je Quargo střih. Lze ho také označit tři v jednom a jde o model, kteří naši zákazníci využívají nejčastěji. Vozidlo je ve formě sklápěcí korby, ale jde o vysokozdvižnou plošinu, která může zaměstnance vyzvednout až do výše 170 cm. Dosáhne tak až do téměř čtyř metrů, takže obsluha může jednoduše upravovat informační nebo reklamní tabule. Quargo střih pomůže i s květináči na sloupech veřejného osvětlení, s montáží dopravního značení, při údržbě zastávek nebo prostřihu zeleně a dokonce i trochu zabrousí do veřejného osvětlení, protože pracovník bez problému dosáhne na parkové lampy,“ doporučuje jednatel firmy I-Tec Czech Jiří Vyvial.
Zajímavostí vozů Piaggio jsou celkové rozměry, které vyloženě napomáhají k tomu, aby v pěší zóně, kde se pohybují, neblokovaly provoz, a co je nejdůležitější, neohrožovaly chodce. Šířka vozidla je 149 cm, výška 170 cm, poloměr zatočení 3,70 m, překonání obrubníku do 20 cm a vlastní hmotnost kolem 1000 kg. Jsou tak ideální pro práci v městské obytné nebo památkové zóně, jednoduše řečeno všude tam, kde je potřeba malé, kompaktní vozidlo.
„Vozy Piaggio jsou dále zajímavé i tím, že nabízejí značnou variabilitu motoru. Záleží na místních podmínkách, nastavení hospodářství s PHM a požadavcích zákazníka. V nabídce je dieselový motor, benzinový, který se může kombinovat s LPG – zkapalněným butanem nebo s CNG – stlačeným zemním plynem. Kromě ekologického aspektu přichází ke slovu ekonomika provozu, protože dochází k velmi výraznému snížení nákladů. Poslední variantou je elektrovozidlo, které nevydává hluk ani emise a náklady na jeden kilometr jízdy se pohybují kolem 0,45 Kč,“ doplňuje Jiří Vyvial.

Popisek: Vozidlo Quargo střih je možné označit jako „tři v jednom“

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *