Kontejnerové přívěsy podle libosti

Společnost Komunální technika, s. r. o., Brandýs nad Labem je výhradním zástupcem německého výrobce kontejnerových přívěsů Hüffermann Transportsysteme GmbH pro Českou republiku. Podívejme se na jeho produkty zblízka.

Nesporné je, že tyto kontejnerové přívěsy patří k evropské špičce. Použití kvalitních materiálů a moderních technologií zajišťuje stálou vysokou kvalitu finálních výrobků a jejich dlouhou životnost s minimální potřebou údržby. Přívěsy Hüffermann tak splňují nejnáročnější požadavky na kvalitu provedení a bezpečnost při použití.
„Na českém trhu nabízíme kompletní výrobní řadu přívěsů pro kontejnery typu abroll podle DIN 30722 a kontejnery Mulda (vanové) podle DIN 30720. Vyrábějí se ve dvou základních variantách, a to jako točnicové nebo tandemové. Každá z těchto skupin se pak dále dělí podle provedení nákladové plochy – buď jednoúčelové pro abroll či Mulda kontejnery, nebo kombinované, na které lze naložit oba typy kontejnerů – nikoliv však současně. Přívěsy pro abroll kontejnery lze také dodat ve variantě se sklápěním, vysýpáním kontejneru, dozadu,“ informoval nás Jaroslav Tejral z obchodního oddělení společnosti Komunální technika.
Zákazník má možnost vybírat mezi odpružením s parabolickými pery nebo pneumatickým pérováním, které lze u tříosých přívěsů doplnit o automatické zdvihání střední osy do odlehčené polohy, mezi bubnovými nebo kotoučovými brzdami. Dále má možnost klient volit buď jednoduchou montáž pneumatik nebo dvojmontáž; z náprav jsou na výběr varianty BPW nebo SAF.
K dispozici je také výběr osvětlení přívěsu, a to buď klasické žárovkové nebo moderní LED osvětlení. Přívěs se vzduchovým pérováním lze doplnit i o SmartBoard WABCO, který na svém displeji umožní řidiči zobrazit nejen ujeté kilometry, ale i zatížení náprav, celkové zatížení přívěsu, případné poruchové stavy a další ukazatele.
V povrchových úpravách přívěsu si lze jakoukoli svrchní barvu podle vzorkovníku RAL. Místo základní barvy lze zvolit tzv. zinkování plamenem (katodové), kdy se na konstrukci po opískování a zbroušení nanáší zinkový nástřik a poté se aplikuje svrchní nátěr.
„Možností a variant přívěsů je tolik, že jsme schopni vyhovět téměř všem požadavkům potencionálního zájemce. Volíme proto individuální přístup, a pro zájemce „ušijeme“ přívěs na míru přesně podle požadavků na použití a provoz,“ uzavřel Jaroslav Tejral.

Popisek: Testování přívěsu na Mulda kontejnery na zkušebním polygonu

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *