Autor
Kategorie:
Nezařazené

Celoročně s jedním vozem

Každé město či obec disponuje ve svém katastru pozemními komunikacemi. Při jejich údržbě hrají velmi důležitou roli hmotnost a rozměry vozidla. Zejména v historických centrech měst a u zámkové dlažby, kde se v projektech nepočítalo s vyšším zatížením na nápravu než 1100 kg.

Firma I-tec Czech je schopna pro práci na údržbu a čištění komunikací a nezpevněných ploch dodat dva základní modely vozidel, a to Piaggio Porter (Maxxi) a Bonetti.

Malý šikula

Filosofie značky Piaggio v sobě snoubí maloobsahový motor, nízkou vlastní hmotnost a vynikající průjezdní rozměry. Šířka vozidla se pohybuje do 150 cm a výška je 180 cm. Jedná se o nejmenší užitkový podvozek ve své kategorii. Standardně osazuje společnost Itec Czech vozidla Piaggio Porter cisternou o obsahu 1000 l.

Větší bratr

Pro úklid rozsáhlých ploch se hodí vozidla v kategorii 3,5 nebo dokonce 5 t s pohonem obou náprav. Podle užitečného zatížení se osazují cisternami od 1000 do 3000 l. Standardem je postřiková lišta podle šíře vozu – menšího 150 cm a u většího 170 i více cm, podle toho kam až nosič pustí průjezdní profil. Lištu lze jednoduše ovládat přímo z kabiny a navíc je osazena chrličem vody, který se používá v letních vedrech při zchlazování vozovky a ovzduší ve městech. V zadní části cisterny mohou být i mlžící trysky pro jemné zkrápění.

Rozmanité využití

Vozidlo je možné využívat nejen na čištění komunikací, ale i například informačních tabulí a značek. Běžně se osazuje navíjecím bubnem s 10 až 30 m dlouhou tlakovou hadicí s ruční Vap pistolí, kterou lze jednoduše demontovat a nahradit tzv. krtkem. V nabídce je také navíjecí buben s nízkotlakou kropící hadicí využitelnou například na zálivku zeleně nebo u historických zámkových dlažeb.
Ve výbavě jsou i odmetací kartáče, a to měkké polyuretanové, tvrdé ocelové nebo kombinované. Vodu z cisterny pak slouží ke zkrápění a omezení prašnosti. Tempomat slouží k navolení optimálních otáček kartáče, rychlosti vozidla především pro bezproblémový úklid dlouhých a rovných úseků. Pro zimní údržbu se vozy osazují radlicí a sypačem.

Nechybí poradenství

Společnost I-tec Czech se již třetím rokem zaměřuje na čerpání dotací z EU na pořizování techniky pro úklid a údržbu komunikací a je tedy schopna zájemcům dodat vozidlo „na klíč“ – od zpracování žádosti na dotaci až po dodání techniky.
Podrobné informace včetně technických parametrů a snímků vozidel naleznete na stránkách www.itec-czech.cz.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *